wyłączający się komputer

Data: 2011-10-02 09:14:51
Autor: identifikator: 20110701
wyłączający się komputer
próbuję składać komputer na płycie Asrock P4i65G
ale mam taki problem, że w 9 przypadkach na 10 płyta po włączeniu zaraz sama się wyłącza... można coś na to poradzić?

ewentualnie co lepiej złożyć o niskim poborze prądu, co będzie chodziło bezawaryjnie 24/365?

Data: 2011-10-02 11:46:25
Autor: OMSON
wyłączający się komputer
identifikator: 20110701 pisze:
próbuję składać komputer na płycie Asrock P4i65G
ale mam taki problem, że w 9 przypadkach na 10 płyta po włączeniu zaraz sama się wyłącza... można coś na to poradzić?

Zmienić zasilacz na dobry 350W (np jakiś Fortron).

Pzdr, OMSON

Data: 2011-10-02 12:00:54
Autor: BartekK
wyłączający się komputer
próbuję składać komputer na płycie Asrock P4i65G
ale mam taki problem, że w 9 przypadkach na 10 płyta po włączeniu zaraz
sama się wyłącza... można coś na to poradzić?
A dzieje się tak po włączeniu zasilania (230v) czy przy każdym uruchomieniu z trybu standby? Jesli po włączeniu 230v i naciśnięciu power - to normalne, bardzo dużo płyt (od czasów s775) tak właśnie startuje - włącza się, coś zamyśli, wyłącza - i po chwili drugi raz włącza i i już startuje normalnie (chyba że np przetaktowane coś jest, i się nie uda, to ponownie próbuje).

Jeśli wielokrotne uruchamianie odbywa się w kółko to zrób reset ustawień biosu do default-save values, by nie było żadnego podkręcania procka, złych timmingów pamięci itp - wszystko na wartościach bezpiecznych, to może pomoże. A może coś (pamięć/zasilacz/cpu) jest zwalone.. Choć przy tej marce płyty to płytę bym najbardziej podejrzewał ;)

ewentualnie co lepiej złożyć o niskim poborze prądu, co będzie chodziło
bezawaryjnie 24/365?
coś na atomie/amd niskomocowym

--
| Bartłomiej Kuźniewski