wylaczenie zastrzegania dla numeru

Data: 2009-07-06 13:40:07
Autor: WW3
wylaczenie zastrzegania dla numeru
Witam,

Mam wlaczona usluge zastrzegania numeru, jaki jest kod do umieszczenia przed
konkretnym numerem aby wylaczyc zastrzeganie? Bylo to *31* lub cos podobnego.

Data: 2009-07-06 13:56:27
Autor: Dominik & Co
WW3 napisał(a):

Mam wlaczona usluge zastrzegania numeru, jaki jest kod do umieszczenia przed
konkretnym numerem aby wylaczyc zastrzeganie? Bylo to *31* lub cos podobnego.

Blisko. *31#

http://tagtag.com/biotech/mobile_zone/utilities_/secret_codes/clip_clir_colp_colr

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

wylaczenie zastrzegania dla numeru