wylewka samopoziomująca

Data: 2009-04-27 19:51:55
Autor: Piotr
wylewka samopoziomująca
Witam,
proszę o podpowiedź jaka jest najlepsza wylewka samopoziomująca (jakiej firmy). Wylewka potrzebna jest pod parkiet, nie wiem która najszybciej traci wilgotność oraz na co jeszcze zwrócić uwagę przy wyborze, itp.
Bardzo proszę o podpowiedź doświadczonych bywalców forum.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-04-28 00:05:41
Autor: Chiron
wylewka samopoziomująca

Użytkownik "Piotr" <ktos7@go2.pl> napisał w wiadomości news:gt4rfh$crg$3atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wiesz- na wylewce jest podane, do ilu centymetrów grubości. No i im grubsza wylewka- tym droższa. Najdroższe są chyba żywiczne- lekkie i bardzo odporne. Problem w tym, że są one naprawdę bardzo drogie. Ja kładę panele, i wielu mi zgodnie radziło, aby nie stosować samopoziomującej, ale zwykłą wylewkę. Cena dobrej samopoziomującej- to nawet 100 zł za worek (zaczynają się gdzieś od 20zł). Zwykła wylewkę kupisz za 5- 7 zł za worek. Policz sobie, ile musisz kupić worków- to zobaczysz różnicę cen. Różnica taka, że trudniej wylać prosto zwykłą wylewkę, ale nawet, jakbyś miałwziąć fachowca- to i tak Cię taniej wyniesie niż samopoziomująca.

Chiron

Data: 2009-04-29 16:47:50
Autor: ąćęłńóśźż
wylewka samopoziomująca
Dobry jest np. Deitermann.
Ale wiele innych tez, np. Ceresit, generalnie z serii profi i cienkowarstwowych.
JaC

-- -- -