wyłudzenie usług i materiałów jaka szansa na odzyskanie ?

Data: 2009-12-12 16:25:33
Autor: le.mar
wyłudzenie usług i materiałów jaka szansa na odzyskanie ?
Witam serdecznie!
Sprawę opisze po krótce, mianowicie  zadzwonił do mnie pracownik firmy , ze poszukują wykonawcy (naprawa usterek w sklepach znanej sieci).
Wszystko szło pięknie i gładko -  , przysłali naklejki magnetyczne , "identyfikatory" ....
Zlecenia spływały drogą mailową , lub telefoniczną.
po usunięciu usterek na obiektach - kierownik ,lub ktoś z kadry kierowniczej podpisywał stosowne dokumenty , ze usterka została usunięta (były też pozycje jakie materiały  zostały zużyte i ile).
Jednak płatność za pierwszą fakturę - za prace w sierpniu i wrześniu wystawiona 4 października  z terminem do3 listopada - zapłacili 13-go (10 dni po terminie) po  informacji , że nie podejmę sie nowych spraw , jeżeli nie zapłacą (przelew).
Kolejne prace kolejne zlecenia , i  czas kolejnej płatności - brak ..... odzewu .
jakie są szanse na odzyskanie pieniędzy ?  i czy  można tu wspomnieć o wyłudzeniu usługi ?, czy jako oszukany mam prawo  na oznaczenie obiektów - zostałem oszukany przez .... ? (dodam ,ze  zleceniodawcą nie była sieć sklepów , tylko firma x)
Z góry dziekuje za pomoc

Data: 2009-12-13 00:35:34
Autor: Robert Tomasik
wyłudzenie usług i materiałów jaka szansa na odzyskanie ?

Sklepy należą do zleceniodawcy, czy do jakiejś sieci, na zlecenie której on Tobie zlecał roboty budowlane?

Data: 2009-12-13 13:11:04
Autor: le.mar
wyłudzenie usług i materiałów jaka szansa na odzyskanie ?
sklepy to jedno-  firma (mój nie lojalny partner- zleceniodawca- firma (A))
sklepy zlecały (informowały o usterkach firmę (A) , a firma (A)  informowała o usterkach mnie.
Ja je usuwałem i wg cenników (dostarczonych przez firmę (A)
rozliczałem..

Data: 2009-12-13 15:59:49
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "le.mar" <le.mar@wp.pl> napisał w wiadomości news:hg2lkr$s1k$1news.dialog.net.pl...
[...]

Zaczął bym od pisma do sieci sklepów informującego o problemie z powiadomieniem kopią Twojego nielojalnego partnera.

wyłudzenie usług i materiałów jaka szansa na odzyskanie ?