wymiana ślizgaczy w myszy

Data: 2014-05-27 09:44:14
Autor: Piotr Rezmer
wymiana ślizgaczy w myszy
Dzień dobry,

Czy ma sens kupno ślizgaczy do myszy? Chciałbym uczynić korzystanie z myszy mniej męczącym. Aktualnie korzystam z myszy A4 Tech Office 8k. Nie używam podkładki, bo ta silikonowa którą ostatnio miałem lubiła się przesuwać z myszą. Poza tym drażnił mnie jej rant, który zawsze gdzieś naciskał na przedramieniu.

Najchętniej kupiłbym mysz:
-ergonomiczną (pionową,lub typu joystick) - tych jednak nie ma w Polsce jak obejrzeć
-lekką
-bezprzewodową.

Nie wiem czy w przypadku A4Tech wymiana ślizgaczy coś pomoże.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-27 11:16:06
Autor: ZakonSpirowany
wymiana ślizgaczy w myszy
W dniu 27-05-2014 09:44, Piotr Rezmer pisze:
Nie wiem czy w przypadku A4Tech wymiana ślizgaczy coś pomoże.

Kup nową mysz i trzy podkładki materiałowe (materiał na piance, 4 zł/szt.). Zużywają się stosunkowo szybko, dlatego trzy. Ew. jedną jakiejś renomowanej firmy, ale pewnie wyjdzie na to samo.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-05-27 21:30:45
Autor: LPPL
wymiana ślizgaczy w myszy

Użytkownik "ZakonSpirowany"

[...]

Podkładka to relikt zamierzchłej przeszłości. Dobra mysz laserowa działa na każdej powierzchni, dobra mysz ma dobre silikonowe ślizgacze. Bardziej opłaca się wymienić co parę lat blat biurka niż te materiałowe szmaty, które jednocześnie są największym siedliskiem wszelkiej możliwej zarazy.
Jak często ( i czy w ogóle) użytkownicy podkładek je piorą? Częściej niż przecieram na mokro blat mojego biurka? Wątpię.
O komforcie nie wspomnę, bo po jaką kupować mysz bezprzewodową ograniczoną wymiarami podkładki czyli 25 cm na 20?
Absurd!

--
LPPL

Data: 2014-05-27 22:37:07
Autor: PiteR
wymiana lizgaczy w myszy
LPPL pisze tak:

Dobra mysz laserowa dziaa na kadej powierzchni, dobra mysz ma
dobre silikonowe lizgacze. Bardziej opaca si wymieni co par
lat blat biurka ni te materiaowe szmaty,

Szmaty blee, plastiki lepi si. Pyta meblowa jest najlepsiejsza.

Logitech M210. Nie widziaem lepszej myszki. Chyba e M210 XXL :)

--
Piter

Data: 2014-05-31 22:00:37
Autor: LPPL
wymiana lizgaczy w myszy

Uytkownik "PiteR"

LPPL pisze tak:

[...]

No, nareszcie kto mwi z sensem;)

Logitech M210. Nie widziaem lepszej myszki. Chyba e M210 XXL :)

Nie widziae? Na oczy ci si rzucio, czyco? Naj jest  g5/500. Ju trzeci mysz z tej familii katuj (ale ona nie jest, dziki najwyszemu, bezprzewodowa;).

--
LPPL

Data: 2014-05-28 09:27:53
Autor: ZakonSpirowany
wymiana ślizgaczy w myszy
W dniu 27-05-2014 21:30, LPPL pisze:
Podkładka to relikt zamierzchłej przeszłości. Dobra mysz laserowa działa
na każdej powierzchni, dobra mysz ma dobre silikonowe ślizgacze.

Mam Logitech Anywhere MX, która działa nawet na grubym szkle i nie używam podkładki, ale przez to widzę, jak ślizgacze się powolutku zdzierają. No, okej, jest to takie tempo, że nim się całkiem zedrą, to już pewnie będę miał nową.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-05-28 17:23:39
Autor: Przemysaw Ryk
wymiana lizgaczy w myszy
Dnia Tue, 27 May 2014 21:30:45 +0200, LPPL napisa(a):

Uytkownik "ZakonSpirowany"

W dniu 27-05-2014 09:44, Piotr Rezmer pisze:
Nie wiem czy w przypadku A4Tech wymiana lizgaczy co pomoe.

Kup now mysz i trzy podkadki materiaowe (materia na piance, 4 z/szt.). Zuywaj si stosunkowo szybko, dlatego trzy. Ew. jedn jakiej renomowanej firmy, ale pewnie wyjdzie na to samo.

Podkadka to relikt zamierzchej przeszoci.

Dobrze, e mj IceMat o tym nie wie. I gryzo te o tym nie wie i na
podkadce si doskonale czuje.

Dobra mysz laserowa dziaa na kadej powierzchni, dobra mysz ma dobre
silikonowe lizgacze. Bardziej opaca si wymieni co par lat blat
biurka ni te materiaowe szmaty, ktre jednoczenie s najwikszym
siedliskiem wszelkiej moliwej zarazy. Jak czsto ( i czy w ogle)
uytkownicy podkadek je pior? Czciej ni przecieram na mokro blat
mojego biurka? Wtpi.

A jak czsto przecierasz?

O komforcie nie wspomn, bo po jak kupowa mysz bezprzewodow ograniczon wymiarami podkadki czyli 25 cm na 20?
Absurd!

A 3025 cm ju jest OK, czy nie? :D

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like  ]

Data: 2014-05-28 17:29:37
Autor: Piotr Rezmer
wymiana lizgaczy w myszy
Przemysaw Ryk pisze:

Dobrze, e mj IceMat o tym nie wie. I gryzo te o tym nie wie i na
podkadce si doskonale czuje.

A bez podkadki jakie ma samopoczucie? Delirium?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-28 18:23:39
Autor: Przemysaw Ryk
wymiana lizgaczy w myszy
Dnia Wed, 28 May 2014 17:29:37 +0200, Piotr Rezmer napisa(a):

Przemysaw Ryk pisze:

Dobrze, e mj IceMat o tym nie wie. I gryzo te o tym nie wie i na
podkadce si doskonale czuje.

A bez podkadki jakie ma samopoczucie? Delirium?

Niby nie, ale jaki taki wtedy ten MX1000 osowiay. Zy si z t podkadk,
biega po niej pewnie, chtnie, gadko i z wielk ochot. :D

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Nie wierz, e onaci mczyni yj duej ni kobiety. Im si tylko    ]

Data: 2014-05-29 22:28:46
Autor: LPPL
wymiana lizgaczy w myszy

Uytkownik "Przemysaw Ryk"

Podkadka to relikt zamierzchej przeszoci.

Dobrze, e mj IceMat o tym nie wie. I gryzo te o tym nie wie i na
podkadce si doskonale czuje.

Wiem, wiem, to tak jak mj ssiad, ktry ze swojego fiata (ktremu ju leci chyba 2 krzyyk) nie zdj plastikowych pokrowcw, ktre byy fabrycznie zamontowane, bo on kocha czysto i komfort.
I on i i te  jego fotele te czuj si doskonale, heh.

[...]

Paczka W5 ley w zasigu rki. Wg specyfikacji zawiera 80 mokrych chusteczek. W lidlu bywam rednio raz w miesicu.
Uff, bez kalkulatora si nie obejdzie;)

O komforcie nie wspomn, bo po jak kupowa mysz bezprzewodow ograniczon
wymiarami podkadki czyli 25 cm na 20?
Absurd!

A 3025 cm ju jest OK, czy nie? :D

Nie.
Zmierzyem  wylizgan powierzchni biurka i wynosi ona w moim przypadku 60 (poziom) na 45 (pion) cm
Ale ja uywam od "zawsze" przewodowych myszy,  ktrych ogonki s sporym ogranicznikiem.

A jeli chodzi o temat  gwny (czyli lizgacze), to faktycznie raz wymieniaem je w kilkuletniej g5 , ale nie dlatego, eby si wylizgay, tylko naprawiaem co  w rodku (rolk?).

Pozdr.

--
LPPL

Data: 2014-06-03 21:23:14
Autor: Przemysaw Ryk
wymiana lizgaczy w myszy
Dnia Thu, 29 May 2014 22:28:46 +0200, LPPL napisał(a):

Użytkownik "Przemysław Ryk"

Podkładka to relikt zamierzchłej przeszłości.

Dobrze, że mój IceMat o tym nie wie. I gryzoń też o tym nie wie i na
podkładce się doskonale czuje.

Wiem, wiem, to tak jak mój sąsiad, który ze swojego fiata (któremu już leci chyba 2 krzyżyk) nie zdjął plastikowych pokrowców, które były fabrycznie zamontowane, bo on kocha czystość i komfort.
I on i i te  jego fotele też czują się doskonale, heh.

Gdyby przyjąć Twoje porównanie za zgodne z rzeczywistością to oznaczałoby
to, że ja swojego gryzonia używam cały czas zapakowanego w oryginalne
opakowanie. :D

[...]

A jak często przecierasz?

Paczka W5 leży w zasięgu ręki. Wg specyfikacji zawiera 80 mokrych chusteczek. W lidlu bywam średnio raz w miesiącu.
Uff, bez kalkulatora się nie obejdzie;)

Na razie to zadanie przypomina to, z podręczników szkolnych. „W sali zabaw
bawiło się 35 dzieci.Częsć z nich wspinała się po linach, a pozostałe bawiły
się w basenie z piłkami. Ile dzieci bawiło się w basenie z piłkami?”. :)

O komforcie nie wspomnę, bo po jaką kupować mysz bezprzewodową ograniczoną
wymiarami podkładki czyli 25 cm na 20?
Absurd!

A 30×25 cm już jest OK, czy nie? :D

Nie.
Zmierzyłem  wyślizganą powierzchnię biurka i wynosi ona w moim przypadku 60 (poziom) na 45 (pion) cm
Ale ja używam od "zawsze" przewodowych myszy,  których ogonki są sporym ogranicznikiem.

Ja mam podkładkę 30×25 na bezprzewodowegro gryzonia i starcza mi to
bezproblemowo. By nie starczało, to bym sobie urządził większą powierzchnię.
:)

A jeśli chodzi o temat  główny (czyli ślizgacze), to faktycznie raz wymieniałem je w kilkuletniej g5 , ale nie dlatego, żeby się wyślizgały, tylko naprawiałem coś  w środku (rolkę?).

Prawdę mówiąc - na oryginalnych ślizgach MX1000 mi się porusza po IceMacie
bardzo fajnie. Ze ślizgaczami jest trochę lepiej, ale nie tak, żeby się o
takowe zabijać. :D

[ Jeśli na pakernię wchodzi niepozorna osoba, jednym ruchem wyciąga        ]
[ z atlasu kolesia i mimo protestów całej obecnej tam ekipy kroi go        ]
[ z 400 złotych - to musi to być żona.                    (JoeMonster.org) ]

Data: 2014-06-04 08:52:04
Autor: LPPL
wymiana ślizgaczy w myszy

Użytkownik "Przemysław Ryk"
[...]

Nieprawda. Wcale nie twierdzę, ze cały czas, ani że w oryginalne :P

[...]

Przepraszam, ale nie jestem na tzw. czasie. Takie rebusy to chyba z jakiejś specjalnej szkoły?
;)

Ja mam podkładkę 30×25 na bezprzewodowegro gryzonia i starcza mi to
bezproblemowo. By nie starczało, to bym sobie urządził większą powierzchnię.
:)

Jakbym sie uparł i ustawił sensor na maxa, to wystarczyłoby mi od obsługi ekranu pole o powierzchni kilku cm kwadratowych.
Ale co to ma wspólnego z komfortem?

Prawdę mówiąc - na oryginalnych ślizgach MX1000 mi się porusza po IceMacie
bardzo fajnie. Ze ślizgaczami jest trochę lepiej, ale nie tak, żeby się o
takowe zabijać. :D

A tu się muszę z tobą zgodzić;)

--
LPPL

Data: 2014-05-27 14:07:16
Autor: R.e.m.e.K
wymiana ślizgaczy w myszy
Dnia Tue, 27 May 2014 09:44:14 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

Nie wiem czy w przypadku A4Tech wymiana ślizgaczy coś pomoże.

Kiedys kupilem slizgacze, jakos mnie nie powalily na kolana i wiecej nie
kupie.
Za to od kiedy mam podkladke Steelseries, taka:

http://steelseries.com/pl/products/surfaces/steelseries-qck-plus/

to nic wiecej mi nie potrzeba. Jest wytrzymala, kosztuje z 20 PLN, NIE
RUSZYSZ jej na biurku ciagnac dlonia na niej polozona. No i kazda mysz
idealnie dziala na jej materialowej powierzchni.
--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-05-27 14:33:24
Autor: Piotr Rezmer
wymiana ślizgaczy w myszy
R.e.m.e.K pisze:

Za to od kiedy mam podkladke Steelseries, taka:

http://steelseries.com/pl/products/surfaces/steelseries-qck-plus/

Wiem że to zależy od powierzchni ale czy odczuwasz ze mysz na takiej podkładce przesuwa się lżej niż na blacie? Ja zrobiłem sobie stanowisko pracy z blatów kuchennych, które zamówiłem w fabryce mebli i dołożyłem regulowane nogi kupione w Ikei. Na takiej powierzchni nie ma problemu z kursorem myszy. Nie jestem więc przekonany że potrzebuję podkładkę pod mysz. Sprawdzałem jeszcze inną myszkę (low end Trust - easyclick) i ta przesuwa się dużo lepiej niż aktualnie używany A4. Gdyby ten Easyclick był jeszcze lekki (baterie niestety swoje ważą) to wziąłbym taką mysz pod uwagę.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-27 16:54:23
Autor: z
wymiana lizgaczy w myszy
W dniu 2014-05-27 14:33, Piotr Rezmer pisze:
  Gdyby ten Easyclick
by jeszcze lekki (baterie niestety swoje wa) to wzibym tak mysz
pod uwag.

Z pocztku waga myszy bezprzewodowych mnie przerazia.
Kombinowaem, kombinowaem i skonstruowaem sobie dystans eby woy mniejsz bateri. Odkryem nawet e niektre modele potrafi pracowa na jednej baterii pomimo dwch miejsc. :-)

Data: 2014-05-27 17:35:00
Autor: Piotr Rezmer
wymiana lizgaczy w myszy
z pisze:

[...]

Czyli AAA (LR03) zamiast AA?
Pamitasz ktre myszki dziaaj na jednej baterii?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-27 18:01:01
Autor: Jacek Maciejewski
wymiana lizgaczy w myszy
Dnia Tue, 27 May 2014 17:35:00 +0200, Piotr Rezmer napisa(a):

Pamitasz ktre myszki dziaaj na jednej baterii?

M705 Logitecha. Wkadasz jedn albo dwie AA, s rwnolegle. To laserwka,
bateria trzyma dugo, jest sygnalizacja zuycia baterii diod wiecc, s
dwa przydatne dodatkowe przyciski z lewego boku.
--
Jacek

Data: 2014-05-27 18:13:46
Autor: z
wymiana lizgaczy w myszy
W dniu 2014-05-27 17:35, Piotr Rezmer pisze:
Czyli AAA (LR03) zamiast AA?
Pamitasz ktre myszki dziaaj na jednej baterii?

Na pewno Logitech MX 610. Pniej ju interesoway mnie tylko na 1 bateri.
Tak wiem... Przy AAA czy jednej sztuce trzeba czciej adowa/wymienia. :-)

Data: 2014-05-27 19:14:26
Autor: Piotr Rezmer
wymiana lizgaczy w myszy
z pisze:

Tak wiem... Przy AAA czy jednej sztuce trzeba czciej
adowa/wymienia. :-)

But it's a price I'm ready to pay...

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-28 08:15:20
Autor: Piotr Rezmer
wymiana lizgaczy w myszy
z pisze:

[...]

Widziae moe gdzie w Polsce gotowe konwertery AAA-> AA? Na razie widziaem zdjcia jak ludzie wypeniaj luk foli aluminiow.

Znalazem te
http://www.greenbatteries.com/battery-adapter-size-converter-kit-convert-aa-aaa-to-c-d-size/

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-28 09:27:40
Autor: 666
wymiana ślizgaczy w myszy
Blat jest jednak nieco zimy, nie każdy (i nie każdy nadgarstek) to lubi.

-- -- -
stanowisko pracy z blatów kuchennych

Data: 2014-05-28 10:57:04
Autor: Chris
wymiana ślizgaczy w myszy
R.e.m.e.K nabazgrał(a):

[...]

Mam taką samą i spisuje się bardzo dobrze zwłaszcza w grach gdzie potrzebna jest duża precyzja ruchów połączona z szybkimi ruchami (np. BF4)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-05-28 09:24:44
Autor: 666
wymiana ślizgaczy w myszy
To się trochę kłóci ze sobą.

-- -- -
-lekką
-bezprzewodową.

Data: 2014-05-28 09:30:41
Autor: Piotr Rezmer
wymiana ślizgaczy w myszy
  666 pisze:
To się trochę kłóci ze sobą.

Byłoby fajnie gdyby mysz bezprzewodowa mogła być zasilana z baterii CR2032 albo żeby ładowała się podczas ruchu, oczywiście nie generując istotnych oporów.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-28 10:30:17
Autor: 666
wymiana ślizgaczy w myszy
Skoro mysz przesuwamy, a nie unosimy, to masa (poza fizyczną "bezwładnością") nie jest aż tak istotna.
Baterie litowe (AA, AAA) są lekkie.
Ładowanie mogłoby następować od ciepła ręki (mój patent ;)
Są już myszy ładowane fotowoltaicznie (w jasno oświetlonych biurach ma sens).
Energia idzie chyba głównie na sygnał radiowy?

-- -- -

Data: 2014-05-28 11:02:34
Autor: Piotr Rezmer
wymiana ślizgaczy w myszy
  666 pisze:
Skoro mysz przesuwamy, a nie unosimy, to masa (poza fizyczną
"bezwładnością") nie jest aż tak istotna.

Niby tak ale większy ciężar myszki oznacza też większe tarcie na ślizgaczach. Wtedy rośnie na znaczeniu ich jakość.

Baterie litowe (AA, AAA) są lekkie.
Ładowanie mogłoby następować od ciepła ręki (mój patent ;)
Są już myszy ładowane fotowoltaicznie (w jasno oświetlonych biurach ma
sens).

U mnie jest ciemno jak w norze (4xCFL 9W) ale zamierzam zamontować coś z prawdziwymi porządnymi świetlówkami.

Energia idzie chyba głównie na sygnał radiowy?

Tutaj przydałaby możliwość regulacji mocy nadajnika myszy. Chyba że dzisiejsze myszki już tak robią.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-28 11:08:55
Autor: R.e.m.e.K
wymiana ślizgaczy w myszy
Dnia Wed, 28 May 2014 11:02:34 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

Skoro mysz przesuwamy, a nie unosimy, to masa (poza fizyczną
"bezwładnością") nie jest aż tak istotna.

Niby tak ale większy ciężar myszki oznacza też większe tarcie na ślizgaczach. Wtedy rośnie na znaczeniu ich jakość.

Na podkladce o jakiej pisalem tarcie jest minimalne i slizgacze nie ulegaja
zniszczeniu. A podkladka jest tak cienka a jednoczesnie duza, ze nie ma
efektow o ktorych pisales (z nadgarstkiem). No i jak tu juz ktos slusznie
zauwazyl blat jest zimny i nieprzyjemny, a podkladka zupelnie odwrotnie.
Sprawdz, to tylko 20 pln.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-05-28 19:44:57
Autor: 666
wymiana ślizgaczy w myszy
Są myszy na WiFi, są myszy na Bluetooth, są (były?) myszy na podczerwień.
Na pewno pojawią się myszy "pasywne", gdzie to komputer będzie obserwował ruchy pasywnej myszy (mój patent ;)) jakimś laserem lub radarem.

-- -- -

Data: 2014-05-28 21:48:03
Autor: Piotr Rezmer
wymiana ślizgaczy w myszy
  666 pisze:
Są myszy na WiFi, są myszy na Bluetooth, są (były?) myszy na podczerwień.
Na pewno pojawią się myszy "pasywne", gdzie to komputer będzie
obserwował ruchy pasywnej myszy (mój patent ;)) jakimś laserem lub radarem.

Do tego wystarczy zwykła kamera, która już od dość dawna ma swoje miejsce przy pecetach. Siemens miał nawet wirtualną klawiaturę tzn wyświetlaną na blacie biurka. Myślę, że na dzień dzisiejszy nie byłoby problemem zrobienie wirtualnej myszy (czyli obserwacji dłoni)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-28 22:26:39
Autor: R.e.m.e.K
wymiana ślizgaczy w myszy
Dnia Wed, 28 May 2014 21:48:03 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

[...]

I wykrywanie mikro ruchu powodujacego przesuniecie kursora o 1 pixel? Ja
patrzac na dlon i wykonujac takie mikro ruchy prawie nie widze przesuniec, a
tu trzeby by jeszcze w dwoch wymiarach precyzyjnie okreslac te zmiany. --
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-05-28 23:34:11
Autor: Piotr Rezmer
wymiana ślizgaczy w myszy
R.e.m.e.K pisze:

[...]

Miałem na myśli bardziej sterowanie menu (np. typu kafelki Win8) niż pracę w Photoszopie :)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-28 23:03:04
Autor: Lisciasty
wymiana lizgaczy w myszy
Ja mylaem o kupnie pyty teflonowej, gruboci 1mm albo 2mm, tanie toto jest,
mona by z tego wykroi lizgacze
na kilkanacie myszek. Kto prbowa
takich zabaw moe?

L.

Data: 2014-05-29 08:35:33
Autor: R.e.m.e.K
wymiana ślizgaczy w myszy
Dnia Wed, 28 May 2014 23:03:04 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

Ja myślałem o kupnie płyty teflonowej, grubości 1mm albo 2mm, tanie toto jest,
można by z tego wykroić ślizgacze
na kilkanaście myszek. Ktoś próbował
takich zabaw może?

Zeby zaoszczedzic 5 pln? Wnosze z tego, ze Twoj czas jest bezwartosciowy :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-05-29 01:27:46
Autor: Lisciasty
wymiana lizgaczy w myszy
On Thursday, May 29, 2014 8:35:33 AM UTC+2, R.e.m.e.K wrote:
Zeby zaoszczedzic 5 pln? Wnosze z tego, ze Twoj czas jest bezwartosciowy :-)

Jak si interesowaem tymi lizgaczami, to komplet do myszy
kosztowa 30-40 zeta, a nie wiadomo jak dugo posuy.
Taka mata za 20 zeta moe by rozwizaniem na lata, zwaszcza
jak kto ma myszk z bajerami za par stwek i szkoda
jej wymienia.

L.

Data: 2014-05-30 02:05:13
Autor: animka
wymiana ślizgaczy w myszy
W dniu 2014-05-29 10:27, Lisciasty pisze:
On Thursday, May 29, 2014 8:35:33 AM UTC+2, R.e.m.e.K wrote:
Zeby zaoszczedzic 5 pln? Wnosze z tego, ze Twoj czas jest bezwartosciowy :-)

Jak się interesowałem tymi ślizgaczami, to komplet do myszy
kosztował 30-40 zeta, a nie wiadomo jak długo posłuży.
Taka mata za 20 zeta może być rozwiązaniem na lata, zwłaszcza
jak ktoś ma myszkę z bajerami za parę stówek i szkoda
jej wymieniać.

Na szczęście mojej myszcze nie potrzebna żadna mata. Jeżdzi sobie po blacie matowego biurka. Na dodatek ma zasięg nawet z drugiego końca pokoju.

--
animka

Data: 2014-05-30 15:14:40
Autor: R.e.m.e.K
wymiana ślizgaczy w myszy
Dnia Fri, 30 May 2014 02:05:13 +0200, animka napisał(a):

Na szczęście mojej myszcze nie potrzebna żadna mata.

Uuuuhhh, Ty to masz myszke nad myszkami! Malzonek pewnie zadowolony :-P

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-05-30 22:00:11
Autor: animka
wymiana ślizgaczy w myszy
W dniu 2014-05-30 15:14, R.e.m.e.K pisze:
Dnia Fri, 30 May 2014 02:05:13 +0200, animka napisał(a):

Na szczęście mojej myszcze nie potrzebna żadna mata.

Uuuuhhh, Ty to masz myszke nad myszkami! Malzonek pewnie zadowolony :-P

Errata: nie myszcze, tylko myszce. Błąd klawiaturowy. :P

--
animka

Data: 2014-05-29 18:48:21
Autor: 666
wymiana lizgaczy w myszy
W sumie ciekawe, jak klei teflon?

-- -- -

Data: 2014-05-29 12:29:31
Autor: Lisciasty
wymiana lizgaczy w myszy
W dniu czwartek, 29 maja 2014 18:48:21 UTC+2 uytkownik  666 napisa:
W sumie ciekawe, jak klei teflon?

Do myszki to jest klejone jakim lepikiem, ktry
nie zasycha, czym w rodzaju tego czym klej
rne badziewia reklamowe w gazetach, taki kleisty
glut. Ale myl, e jakby to posmarowa butaprenem to te by chwycio :>

L.

Data: 2014-05-30 06:42:06
Autor: 666
wymiana lizgaczy w myszy
Mam podejrzenia, e to 'teflon' tylko z nazwy.
A naprawd by moe jakis nylon (poliamid).
Ciekawe, dlaczego myszy nie maj kek (mj patent ;-)))

-- -- -

Data: 2014-05-30 10:35:54
Autor: ZakonSpirowany
wymiana ślizgaczy w myszy
W dniu 30-05-2014 06:42,  666 pisze:
Ciekawe, dlaczego myszy nie mają kółek (mój patent ;-)))

Nie, nieciekawe, a oczywiste. Dowalisz kółka obrotowe jak w fotelach?
Jak dasz jakiekolwiek małe, to raz, że na śliskich powierzchniach i tak by się nie obracały, a nawet gdyby, to szybko by łapały brud i się blokowały. Jeśli miałeś kiedyś myszkę kulkową, to powinieneś czuć problem.

--

Data: 2014-05-30 10:52:17
Autor: Chris
wymiana ślizgaczy w myszy
ZakonSpirowany nabazgrał(a):

blokowały. Jeśli miałeś kiedyś myszkę kulkową, to powinieneś czuć problem.

Widać że młodzież siedzi teraz na necie .. ech te stare czasy .. gdzie na wyposażeniu stanowiska pracy spirytus + patyczki do uszu :)