wymiana ślizgaczy w myszy

Data: 2014-05-27 14:07:16
Autor: R.e.m.e.K
wymiana ślizgaczy w myszy
Dnia Tue, 27 May 2014 09:44:14 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

Nie wiem czy w przypadku A4Tech wymiana ślizgaczy coś pomoże.

Kiedys kupilem slizgacze, jakos mnie nie powalily na kolana i wiecej nie
kupie.
Za to od kiedy mam podkladke Steelseries, taka:

http://steelseries.com/pl/products/surfaces/steelseries-qck-plus/

to nic wiecej mi nie potrzeba. Jest wytrzymala, kosztuje z 20 PLN, NIE
RUSZYSZ jej na biurku ciagnac dlonia na niej polozona. No i kazda mysz
idealnie dziala na jej materialowej powierzchni.
--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-05-27 14:33:24
Autor: Piotr Rezmer
wymiana ślizgaczy w myszy
R.e.m.e.K pisze:

Za to od kiedy mam podkladke Steelseries, taka:

http://steelseries.com/pl/products/surfaces/steelseries-qck-plus/

Wiem że to zależy od powierzchni ale czy odczuwasz ze mysz na takiej podkładce przesuwa się lżej niż na blacie? Ja zrobiłem sobie stanowisko pracy z blatów kuchennych, które zamówiłem w fabryce mebli i dołożyłem regulowane nogi kupione w Ikei. Na takiej powierzchni nie ma problemu z kursorem myszy. Nie jestem więc przekonany że potrzebuję podkładkę pod mysz. Sprawdzałem jeszcze inną myszkę (low end Trust - easyclick) i ta przesuwa się dużo lepiej niż aktualnie używany A4. Gdyby ten Easyclick był jeszcze lekki (baterie niestety swoje ważą) to wziąłbym taką mysz pod uwagę.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-27 16:54:23
Autor: z
wymiana ¶lizgaczy w myszy
W dniu 2014-05-27 14:33, Piotr Rezmer pisze:
  Gdyby ten Easyclick
był jeszcze lekki (baterie niestety swoje waż±) to wzi±łbym tak± mysz
pod uwagę.

Z pocz±tku waga myszy bezprzewodowych mnie przeraziła.
Kombinowałem, kombinowałem i skonstruowałem sobie dystans żeby włożyć mniejsz± baterię. Odkryłem nawet że niektóre modele potrafi± pracować na jednej baterii pomimo dwóch miejsc. :-)

Data: 2014-05-27 17:35:00
Autor: Piotr Rezmer
wymiana ¶lizgaczy w myszy
z pisze:

[...]

Czyli AAA (LR03) zamiast AA?
Pamiętasz które myszki działaj± na jednej baterii?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-27 18:01:01
Autor: Jacek Maciejewski
wymiana ¶lizgaczy w myszy
Dnia Tue, 27 May 2014 17:35:00 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

Pamiętasz które myszki działaj± na jednej baterii?

M705 Logitecha. Wkładasz jedn± albo dwie AA, s± równolegle. To laserówka,
bateria trzyma długo, jest sygnalizacja zużycia baterii diod± ¶wiec±c±, s±
dwa przydatne dodatkowe przyciski z lewego boku.
--
Jacek

Data: 2014-05-27 18:13:46
Autor: z
wymiana ¶lizgaczy w myszy
W dniu 2014-05-27 17:35, Piotr Rezmer pisze:
Czyli AAA (LR03) zamiast AA?
Pamiętasz które myszki działaj± na jednej baterii?

Na pewno Logitech MX 610. PóĽniej już interesowały mnie tylko na 1 baterię.
Tak wiem... Przy AAA czy jednej sztuce trzeba czę¶ciej ładować/wymieniać. :-)

Data: 2014-05-27 19:14:26
Autor: Piotr Rezmer
wymiana ¶lizgaczy w myszy
z pisze:

Tak wiem... Przy AAA czy jednej sztuce trzeba czę¶ciej
ładować/wymieniać. :-)

But it's a price I'm ready to pay...

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-28 08:15:20
Autor: Piotr Rezmer
wymiana ¶lizgaczy w myszy
z pisze:

[...]

Widziałe¶ może gdzie¶ w Polsce gotowe konwertery AAA-> AA? Na razie widziałem zdjęcia jak ludzie wypełniaj± lukę foli± aluminiow±.

Znalazłem też
http://www.greenbatteries.com/battery-adapter-size-converter-kit-convert-aa-aaa-to-c-d-size/

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-28 09:27:40
Autor: 666
wymiana ślizgaczy w myszy
Blat jest jednak nieco zimy, nie kaĹĽdy (i nie kaĹĽdy nadgarstek) to lubi.

-- -- -
stanowisko pracy z blatĂłw kuchennych

Data: 2014-05-28 10:57:04
Autor: Chris
wymiana ślizgaczy w myszy
R.e.m.e.K nabazgrał(a):

[...]

Mam taką samą i spisuje się bardzo dobrze zwłaszcza w grach gdzie potrzebna jest duża precyzja ruchów połączona z szybkimi ruchami (np. BF4)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ pojazdu.

wymiana ślizgaczy w myszy