wymiana akumulator

Data: 2011-02-05 18:53:40
Autor: kamtzu
wymiana akumulator
Uzytkownik "mk" <hover27@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:iihnuf$729$1news.onet.pl...
Sorki za pytanie jesli sie komus wyda glupie. Nie znam sie na tym wiec pytam. Mam astre G. Kupilem niedawno i chce w niej wymienic akumulator. Mam ze starego auta i chce podmienic. Czy mozna to normalnie zrobic znaczy odpiac stary i podpiac nowy?Nie poprzestawia sie cos z komputerem czy jakas elektronika?

Zajrzyj do instrukcji obslugi alarmu bo moze zaczac wyc. Przygotuj kluczyk do syreny jesli masz.

wymiana akumulator