wymiana d阾ki - horror z hamulcami

Data: 2015-05-25 13:08:01
Autor: Piotr Rogoza
wymiana d阾ki - horror z hamulcami
Dnia Mon, 25 May 2015 10:21:05 +0200, m napisa艂(a):

Ilekro膰 z艂api臋 gum臋, powtarza si臋 ten sam schemat. Rower do g贸ry nogami,
rozpinam hamulce, wyjmuj臋 ko艂o, wymieniam d臋tk臋. Min臋lo powiedzmy 10
minut.

Nast臋pnie, pr贸buj臋 zapi膮膰 hamulce, nie udaje mi si臋, wtedy poluzowuj臋
link臋, zapinam, link臋 pr贸buj臋 ponownie na swoje miejsce, jako艣 te
hamulce nie chc膮 z powrotem dobrze wr贸ci膰 na swoje miejsce, wi臋c je
zaczynam regulowa膰, regulowa膰, regulowa膰 (a nie jestem w tym najlepszy
przyznaj臋), ju偶 po godzinie mam po偶膮dany (tj. jaki taki, pozwalaj膮cy na
ostro偶n膮 jazd臋) rezultat.

Czy tylko ja tak mam czy inni te偶 maj膮 problemy z ustawieniem hamulc贸w w
stanie takim jaki by艂 przy okazji zdj臋cia ko艂a? Jakie艣 podpowiedzi co
robi膰 偶eby przy tym tyle czasu nie traci膰?

Hamulce vbrake, ko艂o 26'', szeroko艣膰 co艣 oko艂o 2.

p. m.
Zawsze tak mia艂em i mam. Aktualnie w prze艂aj贸wce mam miniV-ki i czasem jak zdejm膮 ko艂o to po ponownym za艂o偶eniu lekko obciera. S膮 od tego 艣ruby do regulacji ale czasem wystarczy mocno zacisn膮膰 hamulec.

W szosie nigdy tak nie mia艂em. A przy hydraulikach (Avid Juicy 3) prawie zawsze. W g贸ralu aktualnie mam Avid BB7 i czasem, to wyst臋puje ale bardzo rzadko. Pewnie wszystko si臋 sprowadza do jako艣ci wykonania hamulc贸w.

--
piecia aka dracorp

wymiana d阾ki - horror z hamulcami