wymiana dętki - horror z hamulcami

Data: 2015-05-28 04:11:48
Autor: Olivander
wymiana dętki - horror z hamulcami
obuleworęczo¶ć? nie ma takich ludzi ;-)

nie zdejmuj koła z roweru, nie gmyraj przy hamulcach.
miej dętkę Gaadi i woĽ do kompletu nóż.
gdzie¶ w youtube jest reklamowy film jak prosta i przyjemna bywa wymiana dętki.

Data: 2015-05-28 05:38:48
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 28 maja 2015 13:11:51 UTC+2 użytkownik Olivander napisał:
obuleworęczo¶ć? nie ma takich ludzi ;-)

nie zdejmuj koła z roweru, nie gmyraj przy hamulcach.
miej dętkę Gaadi i woĽ do kompletu nóż.
gdzie¶ w youtube jest reklamowy film jak prosta i przyjemna bywa wymiana dętki.

Jak to nie, nawet bloga tak zatytułowałem:
http://przypadkidwuleworecznego.blogspot.com

Data: 2015-05-28 06:43:23
Autor: Pszemol
"Olivander" <tchod@wp.eu> wrote in message news:32bb9134-13fd-4414-bcfc-9f0fa122f9b8googlegroups.com...
nie zdejmuj koła z roweru, nie gmyraj przy hamulcach.
miej dętkę Gaadi i woĽ do kompletu nóż.

Jaki nóż??? :-)

gdzie¶ w youtube jest reklamowy film jak prosta i przyjemna bywa wymiana dętki.

https://www.rowerystylowe.pl/p-3946/detka-gaadi-28-x-14-37-622-bez-zdejmowania-kola

Nie miałem pojęcia o istnieniu takich dętek :)) Dzięki!

Data: 2015-05-28 04:48:39
Autor: Olivander
wymiana dętki - horror z hamulcami
W dniu czwartek, 28 maja 2015 13:43:24 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
Jaki nóż??? :-)
ostry :) ale fakt, typow± dętkę przetniesz też szkłem, przetrzesz o betonowy kant itd
ja też dowiedziałem się o nich z precla.

Data: 2015-05-28 07:04:40
Autor: Pszemol
"Olivander" <tchod@wp.eu> wrote in message news:4cb4ba16-feef-4a7f-8c66-a1b32089f90dgooglegroups.com...
[...]

A... do usunięcia starej dętki... teraz jasne.

ja też dowiedziałem się o nich z precla.

:-) Jednak wolę zdj±ć koło... Zwłaszcza jak nie mam z tym problemu.
Ani żadnych horrorów z hamulcami.

Data: 2015-05-28 07:03:00
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:mk6uuj$pvq$1dont-email.me...
[...]

http://smile.amazon.com/GAADI-Schrader-Valve-Black-1-5-2/dp/B00FB0QYQS
Jakie¶ 2x droższa niż inne, typowe dętki w USA.

Data: 2015-05-28 05:42:54
Autor: Olivander
W dniu czwartek, 28 maja 2015 14:03:01 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
Jakie¶ 2x droższa niż inne, typowe dętki w USA.
4 dychy u nas to > 4 x cena dętki u Rowerka w Sopocie

ale za to jaki bajer!? cyrk/popis, lepszy niż jazda na przednim kole ;-)
popularyzujmy, może staniej±, może zaczn± to robić jacy¶ Chińcy

Data: 2015-05-28 18:10:49
Autor: Pszemol
Olivander <tchod@wp.eu> wrote:
W dniu czwartek, 28 maja 2015 14:03:01 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
Jakieś 2x droższa niż inne, typowe dętki w USA.
4 dychy u nas to > 4 x cena dętki u Rowerka w Sopocie

ale za to jaki bajer!? cyrk/popis, lepszy niĹĽ jazda na przednim kole ;-)
popularyzujmy, może stanieją, może zaczną to robić jacyś Chińcy

Zgadzam się, że warto pomysł popularyzować bo fajny.

wymiana dętki - horror z hamulcami