wymiana dowodu osobistego a dowód rejestracyjny

Data: 2011-02-27 12:05:04
Autor: Yogi\(n\)
wymiana dowodu osobistego a dowód rejestracyjny
Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał w wiadomości news:4d6a2b03$1news.home.net.pl...
Słuchajcie, jest taka sytuacja - w związku z kupnem nowego auta postanowiłem za jednym zamachem uporządkować sprawy meldunkowe, czyli zameldować się na stałe tu gdzie mieszkam i tu już zarejestrować auto. Aktualnie więc jestem wymeldowany ze starego miejsca, w nowym idę się zameldować jutro. Będę musiał wymienić dowód osobisty, na który się trochę czeka. I teraz pytanie - czy jeśli teraz kupię samochód, zarejstruję go w nowym miejscu zameldowania, to jak później będę wymieniał dowód osobisty nie będę musiał przy tym wymieniać znów DR i za to drugi raz płacić?

Poczekaj z rejestracją aż do otrzymania nowego dowodu.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

wymiana dowodu osobistego a dowód rejestracyjny