wymiana hamulca

Data: 2015-06-28 20:30:07
Autor: PeJot
wymiana hamulca
W dniu 2015-06-28 o 19:01, Jawi pisze:
Hej
Nadeszła pora wymiany hamulców,widzę jakieś shimano alivio, alhonga czy
promax.
Jest jakaś istotna różnica między nimi, mam czegoś unikać?
Rower stary, pełnoletni na dojazdy do pracy itp.  Więc inwestować w
sprzęt z górnej półki nie ma sensu.

MZ w tym przypadku warto zainwestować w najtańsze Shimano, choćby Acera. Ramiona mają własne osie obrotu i dlatego dobrze tolerują zużycia piwotów. T

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

wymiana hamulca