wymiana karty alior

Data: 2012-04-19 13:05:48
Autor: yoss
wymiana karty alior
Witam!
Moja karta aliorowa się rozpada, i wcale nie drapałem ni± szyb na mrozie, za wymiane chc± kasę, pamietam, że było kiedy¶ kilka pomysłów jak to zrobić bezpłatnie, czy kto¶ mogłby potwierdzić co działa najpro¶ciej i najszybciej i co najważniejsze bezkosztowo?

yossarian

Data: 2012-04-19 05:28:17
Autor: disnej
wymiana karty alior
W dniu czwartek, 19 kwietnia 2012 13:05:48 UTC+2 użytkownik yoss napisał:
[...]

nie wiem jak w aliorze, ale w citi gdy zona zgubila KK to obiecali przyslac nowa za darmo na tych samych warunkach, czyli za free. (ps. karta jeszcze idzie)

Data: 2012-04-19 16:13:52
Autor: Rafał
wymiana karty alior
yoss <yoss@spam.wp.pl> napisał(a):
[...]

Rzadko bywam w oddziale Aliora, ale już dwukrotnie w tym samym czasie
spotkałem osoby, którym karta też sama się zutylizowała. Na grupie co jaki¶
czas też pojawiaj± się podobne żale. Podejrzewam, że cała partia kart jest
walnięt±, ale może maj± sprytny plan aby za ich wymianę zapłacił klient?
Byłoby chyba niesprawiedliwe zakładać, że przy okazji trochę na tym zarobi±?

Data: 2012-04-26 11:36:12
Autor: yoss
wymiana karty alior

Użytkownik " Rafał" <raf-bat.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jmpdk0$7c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pozdrawiam

No wła¶nie też mam wrażenie, że z t± kart± jest co¶ nie tak, mam szereg innych i z nimi nic sie nie dzieje, tzn od korzytania sie wycieraj± itp, ale nie w takim stopniu jak ta aliorowa.

yossarian

Data: 2012-04-26 09:51:49
Autor: Olgierd
wymiana karty alior
On Thu, 26 Apr 2012 11:36:12 +0200, yoss wrote:

No właśnie też mam wrażenie, że z tą kartą jest coś nie tak, mam szereg
innych i z nimi nic sie nie dzieje, tzn od korzytania sie wycierajÄ… itp,
ale nie w takim stopniu jak ta aliorowa.

Moja kredytówka też niedługo wyzionie ducha, w listopadzie strzelą jej wprawdzie 3 latka, ale ostatnio nawet noszę w porftelu ją selektywnie, więc przy normalnym, codziennym użyciu, pewnie już trafiłaby do krainy wiecznych łowów.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-04-26 13:47:56
Autor: yoss
wymiana karty alior

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2012.04.26.09.51.47rudak.org...
[...]

wprawdzie 3 latka, ale ostatnio nawet noszÄ™ w porftelu jÄ… selektywnie,
więc przy normalnym, codziennym użyciu, pewnie już trafiłaby do krainy
wiecznych Ĺ‚owĂłw.

No własnie ja też juz przeszedłem na taki sam tryb ;-) bo moja musi wytrzymać jeszcze do kwietnia. a np polbankowa era chadza ze mna na imprezy i byla juz naprawdę w różnych miejscach ;-) i widac ze to jej wcale nie szkodzi. Więc podejrzenie ze jaka partia (i to calkiem spora jak słysze) kart aliora byla felerna wydaje mi się uzasadnione.

yossarian

Data: 2012-04-26 04:58:17
Autor: luc
wymiana karty alior
On 26 Kwi, 13:47, "yoss" <y...@spam.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.s...@no.problem> napisał w wiadomościnews:pan.2012.04.26.09.51.47rudak.org...> On Thu, 26 Apr 2012 11:36:12 +0200, yoss wrote:

> [...]

i byla juz naprawdę w różnych miejscach ;-) i widac ze to jej wcale nie
szkodzi. Więc podejrzenie ze jaka partia (i to calkiem spora jak słysze)
kart aliora byla felerna wydaje mi siÄ™ uzasadnione.

Jedni uĹĽywajÄ… kart do skrobania szyb, a inni do wyrĂłwnywania
ścieżek ;-)

yossarian

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-04-27 10:09:51
Autor: yoss
wymiana karty alior

Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomości news:52605916-5f31-44f3-9a43-202006cedf65f5g2000vby.googlegroups.com...
[...]

ha ha ha ;-) żeby tak wyszczerbić kartę jak moja to zrobiła to ten towar musiałby chyba być z cementu ;-)

pzdrwm
luc

Yossarian

Data: 2012-04-19 23:27:17
Autor: tpajak
wymiana karty alior

Użytkownik "yoss" <yoss@spam.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f8ff1c6$0$1315$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To debetówka? Zamkn±ć kartę w serwisie transakcyjnym, zawnioskować o now± debetówkę
innnego typu. Albo lepiej w odwrotnej kolejno¶ci.

pzdr

Data: 2012-04-27 00:32:00
Autor: lukz
wymiana karty alior
W dniu 2012-04-19 13:05, yoss pisze:
[...]

Mi przestal dzialac paypass, pewnie tez cos spierniczyli na produkcji ;)

wymiana karty alior