[Citibank] wymiana karty - koszmar

Data: 2010-04-14 09:05:10
Autor: xbartx
[Citibank] wymiana karty - koszmar
Dnia Mon, 05 Apr 2010 12:04:21 +0400, kashmiri napisał(a):

Po prostu powala. Pani zaproponowała dokonanie przelewu na... rachunek
karty kredytowej, "żeby Pan mógł wyciągnąć pieniądze z bankomatu". I nie
umiała wyjaśnić, dlaczego zablokowano dostęp online.

Czy ten bank działa w XIX wieku??????????

Jak likwidowałem CitiOneDirect to zostawała mi wtedy kk i KO. O ile dobrze pamiętam, to do KO wyrobili mi jakąś taką kartę, która działa tylko w oddziale, ale mogłem jej użyć do zalogowania się do systemu. To chyba jest rozwiązanie, które Ciebie ratuje, oczywiście przy następnej okazji ;)

--
xbartx

[Citibank] wymiana karty - koszmar