wymiana klawiatury

Data: 2009-05-29 15:35:29
Autor: Stefek
wymiana klawiatury
Przywiozłem z Belgii używany laptop Della z klawiatur± AZERTY ! Chcę wymienić na angielsk± QWERTY, ale doradĽcie czy wydać ok. 50 PLN na używan± czy kupić nówkę pewnie za 150. Ponadto czy wymiana  musi być w DELLu zeby nie stracić gwarancji?

Data: 2009-05-29 15:44:31
Autor: Stefek
wymiana klawiatury
[...]

Chyba oleję pozostały 1 rok gwarancji i wymienię dysk 40 na 120GB. Możecie mnie jako¶ nakierować je¶li chodzi o dyski?

Data: 2009-05-29 14:49:34
Autor: kamil
wymiana klawiatury

"Stefek" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> wrote in message news:19bc.00000287.4a1fe6bfnewsgate.onet.pl...
[...]

Gwarancji na Della nie stracisz. Dysk dowolny, byle mial 7200obr, praca sporo wygodniejsza.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-29 16:11:40
Autor: Stefek
wymiana klawiatury

> [...]
> jako¶ nakierować je¶li chodzi o dyski?

Gwarancji na Della nie stracisz. Dysk dowolny, byle mial 7200obr, praca sporo wygodniejsza.

Dzięki! A może doradzisz jaki teraz wsadzić dysk do DELLA min. 120GB na ATA, żeby było szybko, cicho i energooszczędnie na baterii -sprzeczno¶ci? czy znajdzie się co¶? Podpowiedzcie proszę --

Data: 2009-05-29 15:57:02
Autor: Mateusz Viste
wymiana klawiatury
On Friday 29 May 2009 15:35, Stefek wrote:
Przywiozłem z Belgii używany laptop Della z klawiaturą AZERTY ! Chcę
wymienić na angielską QWERTY, ale doradźcie czy wydać ok. 50 PLN na
używaną czy kupić nówkę pewnie za 150.

Po mojemu, to niepotrzebne koszta...
Byłem onegdaj w podobnym przypadku. Naklejki klawiaturowe za 20zł sprawiły
siÄ™ znakomicie. :-)

Pozdrawiam,
Mateusz Viste

Data: 2009-05-29 16:14:06
Autor: Stefek
wymiana klawiatury
> [...]

Po mojemu, to niepotrzebne koszta...
Byłem onegdaj w podobnym przypadku. Naklejki klawiaturowe za 20zł sprawiły

Nie do końca rozumiem :) Po co mi naklejki jak chodzi o klawiaturę o innej sekwencji? Możesz mi to ja¶niej powiedzieć?

Data: 2009-05-29 16:19:13
Autor: Maciek
wymiana klawiatury
Stefek pisze:
Nie do końca rozumiem :) Po co mi naklejki jak chodzi o klawiaturę o innej sekwencji? Możesz mi to ja¶niej powiedzieć?
Hmmm ... a co tu jest do rozumienia? Naklejasz naklejki i masz inn±
sekwencję.

Maciek

Data: 2009-05-29 16:22:16
Autor: aa.kr
wymiana klawiatury
Stefek pisze:
> [...]
Hmmm ... a co tu jest do rozumienia? Naklejasz naklejki i masz inn±

Oj sorry, w ogóle nie pomy¶lałem, że takie naklejenie innych literek może być trwałe. Zreszt± i tak ciężko mnie przekonać, przecież to będzie widać... :)  Nie, nie to nie dla mnie hihihi :) ale dzieki! Pomysł jest super ;)

Data: 2009-05-29 16:29:12
Autor: Maciek
wymiana klawiatury
aa.kr@onet.eu pisze:
[...]
Pomysł jest wbrew pozorom całkiem niezły. Trwało¶ć zależy od jako¶ci
naklejek i odtłuszczenia klawiszy. A czy widać? Zależy jak bardzo się
przygl±dasz i czy ma to służyć do ogl±dania, czy do pracy.

Maciek

Data: 2009-05-29 16:31:51
Autor: Mateusz Viste
wymiana klawiatury
On Friday 29 May 2009 16:22, aa.kr@onet.eu wrote:
Oj sorry, w ogóle nie pomyślałem, że takie naklejenie innych literek może
być trwałe. Zresztą i tak ciężko mnie przekonać, przecież to będzie
widać...

Może być trwałe, jak i może być estetyczne. Oczywiście wynik nie musi być
specjalnie udany jeśli wybierzesz naklejki za kilka złotych :)

Moje kosztowały ok. 20zł, i jestem z nich bardzo zadowolony - roboty na 5
minut, ładnie wygląda, i nic się nie ściera (nadruk jest "od spodu").

:)  Nie, nie to nie dla mnie hihihi :) ale dzieki! PomysĹ‚ jest super ;)

Jak kto lubi ;-)

Pozdrawiam,
Mateusz Viste

Data: 2009-05-29 16:40:53
Autor: Grzegorz Krukowski
wymiana klawiatury
On Fri, 29 May 2009 16:14:06 +0200, "Stefek" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu>
wrote:

On Friday 29 May 2009 15:35, Stefek wrote:
> PrzywiozĹ?em z Belgii uĹĽywany laptop Della z klawiaturÄ? AZERTY ! ChcÄ?
> wymieniÄ? na angielskÄ? QWERTY, ale doradĹşcie czy wydaÄ? ok. 50 PLN na
> uĹĽywanÄ? czy kupiÄ? nĂłwkÄ? pewnie za 150.

Po mojemu, to niepotrzebne koszta...
ByĹ?em onegdaj w podobnym przypadku. Naklejki klawiaturowe za 20zĹ? sprawiĹ?y
[...]

Po pierwsze - aby pisać po Polsku musisz w ustawieniach swojego
systemu wybrać Polsk± klawiaturę. Znaczki naklejone na klawisze nie
maj± na to żadnego wpływu.

Jak to zrobisz to albo się z czasem nauczysz, że tam gdzie masz
nadrukowane ,,a'', masz ,,q'', zamiast ,,z'' masz ,,w'' itp., albo
kupisz naklejki i ponaklejasz odpowiednie znaki na odpowiednie
klawisze.

--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-05-29 16:40:38
Autor: Animka
wymiana klawiatury
Mateusz Viste pisze:

Po mojemu, to niepotrzebne koszta...
Byłem onegdaj w podobnym przypadku. Naklejki klawiaturowe za 20zł sprawiły
się znakomicie. :-)

Gdzie się kupuje takie polskie naklejki?

--
animka

Data: 2009-05-29 17:05:17
Autor: BETON
wymiana klawiatury

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvoivs$emh$1node1.news.atman.pl...
Mateusz Viste pisze:

[...]

same nalepki moga nie rozwi±zać problemu.
O ile  A i Q    bed± OK,  po zmianie własciwosci systemu to  znaki takie jak  . - czyli kropka albo inne typu my¶lnik  czy dwukropek bed± w innych miejscach.
Bo  w zaleznosciod układu klawiatury s± poprzestawiane.

Data: 2009-05-29 17:16:32
Autor: Mateusz Viste
wymiana klawiatury
On Friday 29 May 2009 17:05, BETON wrote:
same nalepki moga nie rozwiązać problemu.
O ile  A i Q    bedą OK,  po zmianie własciwosci systemu to  znaki takie
jak . - czyli kropka albo inne typu myślnik  czy dwukropek bedą w innych
miejscach. Bo  w zaleznosciod układu klawiatury są poprzestawiane.

....na tym to właśnie polega, że naklejki naklejamy *po* przestawieniu układu
klawiaturowego.

Np. tam gdzie było "M" naklejamy naklejkę ze znakiem ":" i ";". Nie widzę
problemu...

Pozdrawiam,
Mateusz Viste

Data: 2009-05-29 21:42:40
Autor: Animka
wymiana klawiatury
Mateusz Viste pisze:

...na tym to wła¶nie polega, że naklejki naklejamy *po* przestawieniu układu
klawiaturowego.

Np. tam gdzie było "M" naklejamy naklejkę ze znakiem ":" i ";". Nie widzę
problemu...

Wła¶nie o te znaki mi chodzi: :,|"?><+_)(*&^{}"|()?

Gdzie te naklejki można kupić?

--
animka

Data: 2009-05-29 22:15:02
Autor: marfi
wymiana klawiatury
Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvpdmd$9rd$1node2.news.atman.pl...
Gdzie te naklejki można kupić?

  Na allegro.

--
marfi

Data: 2009-05-29 22:34:36
Autor: Animka
wymiana klawiatury
marfi pisze:
Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvpdmd$9rd$1node2.news.atman.pl...
Gdzie te naklejki można kupić?

  Na allegro.

Dzięki.

--
animka

Data: 2009-05-29 22:15:18
Autor: Mateusz Viste
wymiana klawiatury
On Friday 29 May 2009 21:42, Animka wrote:
Gdzie te naklejki można kupić?

W dobrych sklepach komputerowych. A jak siÄ™ nie ma dobrego w pobliĹĽu, to
choćby w znanym internetowym serwisie aukcyjnym. ;-)

Pozdrawiam,
Mateusz Viste

Data: 2009-05-29 22:35:00
Autor: Animka
wymiana klawiatury
Mateusz Viste pisze:
On Friday 29 May 2009 21:42, Animka wrote:
Gdzie te naklejki można kupić?

W dobrych sklepach komputerowych. A jak się nie ma dobrego w pobliżu, to

Data: 2009-05-29 17:28:39
Autor: KILu
wymiana klawiatury
BETON wrote:
[...]

Nie beda - poszczegolne klawiatury (skandynawska, niemiecka, brytyjska...)
nie roznia sie miedzy soba niczym poza nadrukiem. To, co pojawi sie po
wcisnieciu klawisza zalezy od ustawien regionalnych w systemie.

k,

Data: 2009-05-29 21:50:26
Autor: Animka
wymiana klawiatury
KILu pisze:

Nie beda - poszczegolne klawiatury (skandynawska, niemiecka, brytyjska...)
nie roznia sie miedzy soba niczym poza nadrukiem. To, co pojawi sie po
wcisnieciu klawisza zalezy od ustawien regionalnych w systemie.

Moja (holenderska, już tu było na temat tej klawiatury) jest ustawiona na jezyk polski programisty, niemniej jednak wiele klawiszy jest na opak.

--
animka

Data: 2009-05-29 21:53:00
Autor: KILu
wymiana klawiatury
Animka wrote:
Moja (holenderska, już tu było na temat tej klawiatury) jest ustawiona
na jezyk polski programisty, niemniej jednak wiele klawiszy jest na
opak.

Co przez to rozumiesz? Niezaleznie od pochodzenia klawiatury (i tego, co
jest na nadruku) po poprawnym ustawieniu regionu srednik powinien byc na
prawo od L, nawias kwadratowy na prawo od P itd.

k,

Data: 2009-05-29 22:33:56
Autor: Animka
wymiana klawiatury
KILu pisze:
Animka wrote:
[...]

Jaki Ty m±dry jeste¶ :-) Nigdy nie wiedziałam, że co¶ ma być na prawo.
¦rednik jest a nawias kwadratowy to ten: {} (to jest nawias kwadratowy?)

--
animka

Data: 2009-05-29 22:37:42
Autor: marfi
wymiana klawiatury
Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvp7s2$hqc$1node1.news.atman.pl...

  Bardziej kwadratowy jest ponizej :)))   [ http://pl.wikipedia.org/wiki/Kwadrat ]

--
marfi

Data: 2009-05-29 23:12:27
Autor: Animka
wymiana klawiatury
marfi pisze:
[...]

Pamięta się co nieco, pamięta :-)

--
animka

Data: 2009-05-29 22:49:35
Autor: Animka
wymiana klawiatury
Animka pisze:
KILu pisze:
Animka wrote:
[...]

Errata: Sorry, jest też pod tym samym klawiszem nawias kwadratowy :-) []
A ja go tak szukałam :D

--
animka

Data: 2009-05-29 17:04:27
Autor: tg
wymiana klawiatury
"Stefek" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> wrote in message news:19bc.00000284.4a1fe4a1newsgate.onet.pl...
Przywiozłem z Belgii używany laptop Della z klawiatur± AZERTY ! Chcę wymienić na
angielsk± QWERTY, ale doradĽcie czy wydać ok. 50 PLN na używan± czy kupić nówkę
pewnie za 150.

a tak na marginesie, jezeli o literki chodzi to mozna poprostu
wydlubac i zamienic miejscami (a naklejki strzelic tylko tam gdzie
niezbedne)

Data: 2009-05-29 18:18:23
Autor: Mateusz Viste
wymiana klawiatury
On Friday 29 May 2009 18:04, tg wrote:
a tak na marginesie, jezeli o literki chodzi to mozna poprostu
wydlubac i zamienic miejscami (a naklejki strzelic tylko tam gdzie
niezbedne)

To akurat nie zawsze zdaje egzamin (szczegĂłlnie w przypadku komputerĂłw
przenośnych), gdyż klawisze niekoniecznie mają ten sam kształt...
Już to ćwiczyłem. :-)

Pozdrawiam,
Mateusz Viste

wymiana klawiatury