wymiana klawiatury

Data: 2009-05-29 15:44:31
Autor: Stefek
wymiana klawiatury
Przywiozłem z Belgii używany laptop Della z klawiaturą AZERTY ! Chcę wymienić na angielską QWERTY, ale doradźcie czy wydać ok. 50 PLN na używaną czy kupić nówkę pewnie za 150. Ponadto czy wymiana  musi być w DELLu zeby nie stracić gwarancji?

Chyba oleję pozostały 1 rok gwarancji i wymienię dysk 40 na 120GB. Możecie mnie jakoś nakierować jeśli chodzi o dyski?

Data: 2009-05-29 14:49:34
Autor: kamil
wymiana klawiatury

"Stefek" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> wrote in message news:19bc.00000287.4a1fe6bfnewsgate.onet.pl...
[...]

Gwarancji na Della nie stracisz. Dysk dowolny, byle mial 7200obr, praca sporo wygodniejsza.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-29 16:11:40
Autor: Stefek
wymiana klawiatury

> [...]
> jakoś nakierować jeśli chodzi o dyski?

Gwarancji na Della nie stracisz. Dysk dowolny, byle mial 7200obr, praca sporo wygodniejsza.

Dzięki! A może doradzisz jaki teraz wsadzić dysk do DELLA min. 120GB na ATA, żeby było szybko, cicho i energooszczędnie na baterii -sprzeczności? czy znajdzie się coś? Podpowiedzcie proszę --

wymiana klawiatury