wymiana kompa - jakie części?

Data: 2011-04-09 21:59:08
Autor: WiesłaW
wymiana kompa - jakie części?
Dnia 09-04-2011 o 16:18 Tadeusz napisał na pl.comp.pecet:

niestety przestaje to wystarczać, więc wymyśliłem wymianę na:
Gigabyte GA-P55-UD3L (H55, S-1156)
Intel Core i5 750/760

Przede wszystkim zmień procesor na Core i5 2300/2400/2500
i Płytę LGA 1155 - B3 na H67. Za tę samą cenę masz lepszy procesor.
I może lepszą płytę, bo te z dopiskiem "L" to nie jest szczyt
technologii.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-04-09 22:22:37
Autor: Tadeusz
wymiana kompa - jakie części?

Użytkownik "WiesłaW" <> napisał w wiadomości ...

[...]

np. taką?
http://www.komputronik.pl/product/119417/Sprzet_komputerowy/Podzespoly_PC/Gigabyte_GA_H67A_UD3H_B3.html

Data: 2011-04-10 00:26:06
Autor: WiesłaW
wymiana kompa - jakie części?
Dnia 09-04-2011 o 22:22 Tadeusz napisał na pl.comp.pecet:

np. taką?
Gigabyte_GA_H67A_UD3H_B3.html

Jeżeli jesteś pewny, że jest Tobie potrzebna zintegrowana grafika
to ta będzie OK. Tylko dlaczego tak drogo ? Np w Agito jest za
490 zł z przesyłką.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-04-10 13:58:20
Autor: Tadeusz
wymiana kompa - jakie części?

Użytkownik "WiesłaW" <> napisał w wiadomości ...

> np. taką?
> Gigabyte_GA_H67A_UD3H_B3.html

Jeżeli jesteś pewny, że jest Tobie potrzebna zintegrowana grafika

docelowo planuję GeForce GTS 450,
myślałem że jest potrzebna w płycie do obsługi tej grafiki w Core i5 2400,
może początkowo bym z niej korzystał bo i tak będzie wydajniejsza
niż mój obecny GeForce 4 Ti4200...

to ta będzie OK. Tylko dlaczego tak drogo ? Np w Agito jest za
490 zł z przesyłką.

komputronik był tylko poglądowo :)

Data: 2011-04-11 03:15:15
Autor: maX
wymiana kompa - jakie części?

Użytkownik "Tadeusz" <t@aster.pl> napisał w wiadomości news:ins60u$1dfg$1newsread.aster.pl...

[...]

Jeśli ta integra to tylko na tymczasem, to alternatywą jest wziąść płytę bez integry, a tymczasowo dorzucić jakiegoś GF8400 (którego potem, po zakupie GF450, się pozbyć).

wymiana kompa - jakie części?