wymiana kurtyny powietrznej

Data: 2011-11-25 10:30:25
Autor: Pabl_o
wymiana kurtyny powietrznej

Użytkownik "furi" <usuntofurifurius@gmail.com> napisał w wiadomości news:jamdbk$u8s$1news.onet.pl...
Witam
Zaswiecila mi sie kontrolka poduszek w Volvo s40 2001 rok, sterownik poduszek wywala: blad zbyt duzy opor prawej bocznej poduszki, czyli pewnie bedzie to kurtyna. Bede jechal na szrot po "nowa" i mam w zwiazku z tym pytanie. Czy trzeba przestrzegac jakis specjalnych procedur przy demontazu poduszki, zeby nie wystrzelila mi w twarz i nie przemodelowala facjaty?
Jesli nie trafie zadnego Volvo jak moje z niewystrzelonymi poduszkami - jaki jest prawidlowy opor? Kupie wtedy odpowiedni rezystor i tymczasowo az sie odpowiedni samochpod na szrocie pojawi wstawie zamiast mojej uszkodzonej poduszki bo musze jechac na przeglad a jak sie bedzie kontrolka swiecic to nie przejdzie.
pozdrawiam

Poduszke odpala sie pradem przemiennym o odpowiednim napieciu - mozesz bez obaw mierzyc multimetrem. IMO poduszka raczej bedzie ok - szukaj winowajcy po drodze. Aczkolwiek nie zaszkodzi porownac z druga, rob wszystko przy odlaczonym zasilaniu aby niepotrzebnie bledow nie nabijac.

--
Picasso

wymiana kurtyny powietrznej