wymiana okien

Data: 2010-05-20 10:06:57
Autor: mechaniq
wymiana okien
witam i prosze o pomoc

posiadam wlasnosciowe spoldzielcze prawo do lokalu
wymienilem w nim okno w malym pokoju oraz okno z dzwiami balkonowymi i scianka w duzym
spoldzielnia zwraca polowe kosztow wymiany okien plus cala kwote za scianke
problem w tym ze wg nich trzeba czekac 4 lata na zwrot polowy kwoty za okna i niby od razu mieli zwrocic za scianke.
gdy jestem w administracji i pytam kiedy dostane pieniazki pani mowi ze kolejka i ze 4 lata czekac gdy pytam o miejsce w zajmowanej kolejce wymiguje sie bo nie ma zadnej listy za scianke juz rok jak nie dostalem pieniedzy
czy istnieja jakies przepisy prawa zmuszajace spoldzielnie do wyplaty mi tych pieniedzy czy istnieje sposob na odzyskanie odsetek za te lata ?
nie wiem jak z nimi postapic czy zostaje droga sadowa? nie chcialbym sie pakowac w koszty
prosze o pomoc

piotr

Data: 2010-05-20 14:42:27
Autor: wromek
wymiana okien
[...]

powinienes meic nadany numer na protokole kwalifikacji okien do wymiany i bez problemu powinni okreslic przyblizony termin zwrotu. co do odsetek to pewnei zalezy od statutu spoldzielni lub regulaminu ale nie liczylbym na zwrot odesetek na 99 procent. sąd odradzam z miejsca, gdyby cos bylo nei tak z ich strony to na pewno by sie do tego przyznali i starali sie naprawic bląd.

pozdrawiam, wromek

wymiana okien