wymiana oleju

Data: 2013-07-12 15:07:46
Autor: Ministerstwo Propagandy
wymiana oleju
czy Ktoś mógłby mi powiedzieć ile u mechaniorów kosztuje wymiana oleju?

Data: 2013-07-12 15:17:21
Autor: Iglo
wymiana oleju
Dnia Fri, 12 Jul 2013 15:07:46 +0200, Ministerstwo Propagandy napisał(a):

czy Ktoś mógłby mi powiedzieć ile u mechaniorów kosztuje wymiana oleju?

30zł, DC

Data: 2013-07-12 15:38:17
Autor: Albercik
wymiana oleju
W dniu 12.07.2013 15:07, Ministerstwo Propagandy pisze:
czy Ktoś mógłby mi powiedzieć ile u mechaniorów kosztuje wymiana oleju?
często jest gratis jak u tego samego mechanika bierzesz komplet materiałów(olej + filtry)

Data: 2013-07-17 20:30:18
Autor: Tomasz Pyra
wymiana oleju
Dnia Fri, 12 Jul 2013 15:38:17 +0200, Albercik napisał(a):

W dniu 12.07.2013 15:07, Ministerstwo Propagandy pisze:
czy Ktoś mógłby mi powiedzieć ile u mechaniorów kosztuje wymiana oleju?
często jest gratis jak u tego samego mechanika bierzesz komplet materiałów(olej + filtry)

Wtedy kosztuje jakąś stówę ;)

Data: 2013-07-17 15:46:31
Autor: Szklana
wymiana oleju
W dniu 2013-07-12 15:07, Ministerstwo Propagandy pisze:
czy Ktoś mógłby mi powiedzieć ile u mechaniorów kosztuje wymiana oleju?

Oleju napędowego??

--
Obie siostry pełne wódy - flaszka i szklana, a żadna nie jest pijana!

Data: 2013-07-17 19:19:35
Autor: Ministerstwo Propagandy
wymiana oleju
nie oleju w niektórych mózgach...