wymiana oleju - profilaktyka

Data: 2009-08-17 10:24:34
Autor: Srututu
wymiana oleju - profilaktyka
Tak sobie myślę, że producent samochodu musi uwzględnić spokojnie jeżdżącego kierowcę oraz furiata który lubi mieć pedał zespawany z podłogą.
I pod tych ostatnich ustala wszelkie czynności serwisowe.

Data: 2009-08-17 11:42:02
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 17.08.2009 Srututu <srututut@o2.pl> napisał/a:
Tak sobie myślę, że producent samochodu musi uwzględnić spokojnie jeżdżącego kierowcę oraz furiata który lubi mieć pedał zespawany z podłogą.
I pod tych ostatnich ustala wszelkie czynności serwisowe.

albo są 2 plany serwisowe. Ja mam np wymianę co 15k lub co 7.5k w Jeepie
(plan przy intensywnym użytkowaniu w terenie).

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

wymiana oleju - profilaktyka