wymiana opon

Data: 2014-07-08 10:07:52
Autor: sp33dy
wymiana opon
Użytkownik "Jawi"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:53b5b83e$0$2141$65785112@news.neostrada.pl...
Hej,
Ciągle łapałem "gume" na tylnym kole.
Wymieniłem obręcz. Bo i tak była do wymiany. Nie szlo wycentrować.
Ale teraz też często lapię gumę, średnio raz na 2 tyg. Co jest?
Rower jest pełnoletni, używany tylko do pracy, więc inwestycję ograniczam na maks.
Pomyślałem, że warto wymienić opony. Droga to kostka, asfalt, troszeczkę gruntowej twardej.
Teraz jest 26x1.75 no i pytanie na co?
Czy grubość 1.95 będzie miała wpływ na to, że ciężej będzie się jeździło? Czy mam szukać takiej samej? Rower jest dość masywny, rama stalowa.
Na innym rowerze gumy nie złapałem od 2 lat, ale używany bardzo rzadko, 30 km w obie strony codziennie wyczerpuje moje chęci zazwyczaj na jazdę popołudniami i dla przyjemności ;)

U mnie to była wina kiepskich opon (tylna zdarta po 2 miesiącach normalnej jazdy także w terenie, ze 3x może musiałem hamować awaryjnie). Dętki latały jak szalone. Po wymianie opon problem zniknął.

sp33dy -- -

wymiana opon