wymiana p³ynu hamulcowego + gum na stabilizatorze

Data: 2012-07-04 11:22:40
Autor: yabba
wymiana p³ynu hamulcowego + gum na stabilizatorze
U¿ytkownik "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jsvdpo$97k$1inews.gazeta.pl...
Witam, dzi¶ wymienia³em p³yn hamulcowy + gumy na stabilizatorze.
P³yn wlali bud¿etowy K2 a gumy jakie¶ Tedgumy.
Plyn sciagali kompresorem a do wymiany gum musieli odkrêciæ jedno wzmocnienie (4 ¶ruby)
Czas roboty to 70 min.
Miasto - dziura z 80ty¶ mieszkañców
1 mechanik.
Pacjent mazda 5.

Cena 170z³...wg mnie du¿o (cena gumy to okolo 11z³ x2 + 10 za p³yn....) ale tak to jest jak siê jest leniwym i sie nie chce samemu pogrzebaæ....chyba, ¿e sobie doliczyli za warunki szkodliwe bo by³o 36stopni....

Takie ¿ale... ale przynajmniej zmotywowali mnie do samodzielnej wymiany tarcz:-)

Na tym polega praca, ¿e siê zarabia. :)
Trzeba siê pytaæ wcze¶niej ile bêdzie kosztowaæ us³uga.

--
Pozdrawiam,

yabba

wymiana p³ynu hamulcowego + gum na stabilizatorze