[3M] - wymiana przewodów hamulcowych - gdzie ?

Data: 2011-01-31 09:19:39
Autor: Jakub Witkowski
[3M] - wymiana przewodów hamulcowych - gdzie ?
Potrzebny mi mechanik - dobry kontakt, solidny, niepijacka gęba,
bo hamulce rzecz najważniejsza. Chcę wymienić sztywne przewody.
Najlepiej w okolicach Wrzeszcza lub Sopotu ale niekoniecznie.

Miał ktoś stycznośc np. z “Kurek Ryszard. Układy hamulcowe”?
Widzę też że o "Garage66" w Jaśkowej Dolinie opinie wyłącznie złe.

Data: 2011-01-31 01:32:01
Autor: Tatanka
- wymiana przewodw hamulcowych - gdzie?
On 31 Sty, 09:19, Jakub Witkowski <jwitk...@domena.z.sygnatury> wrote:
Potrzebny mi mechanik - dobry kontakt, solidny, niepijacka gba,
bo hamulce rzecz najwaniejsza. Chc wymieni sztywne przewody.
Najlepiej w okolicach Wrzeszcza lub Sopotu ale niekoniecznie.

Mia kto stycznoc np. z "Kurek Ryszard. Ukady hamulcowe"?
Widz te e o "Garage66" w Jakowej Dolinie opinie wycznie ze.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog by niepowane,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada w czci

Zadzwon do AUTO MORENA 58 683 58 83. To nie jest warsztat
specjalizowany w hamulcach tylko ogolny, ale kontakt bdb i jakosc
uslug wg mnie tez. Wlasciciel - pan Irek - kumaty facet. Ceny - ani
nie najnizsze, ani nie najwyzsze, ale w granicach niskich.
Robilem u nich pasek rozrzadu w 1.9 TDI, tata robil cos w zawieszeniu
w transporterze, znajomi tez chwala. Zreszta - ma gosc oblozenie, wiec
to tez o czyms swiadczy.
Zadzwon i pogadaj.

Data: 2011-01-31 18:06:41
Autor: Przembo
[3M] - wymiana przewodów hamulcowych - gdzie?
*Jakub Witkowski* w wiadomości news:ii5rar$ibq$1news2.ipartners.pl
napisał(a):
[...]

Polecam Mebus, zawieszenie, hamulce i układy wydechowe (od tego ostaniego chyba zaczynali) robią porządnie.
Hamulce mi ruszali kilka razy, w tym 2 razy przewody giętkie, 1szt sztywnego, jedyne do czego można się przyczepić to wygląd warsztatu.
Co najważniejsze to nie ma problemu by być cały czas przy aucie i patrzeć mechanikowi na ręce... choć ja już tego tam nie robie, mam 2 warsztaty w których sie nie boje o uczciwość i jakość pracy, Mebus to jeden z nich :-)

Pozdr

Data: 2011-02-01 10:37:42
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-01-31 18:06, Przembo pisze:

Polecam Mebus, zawieszenie, hamulce i układy wydechowe (od tego ostaniego chyba zaczynali) robią porządnie.

Robiłem kiedyś u nich tłumik, było ok, nie wiedziałem że robią inne rzeczy.
Fajnie bo mam blisko

Data: 2011-01-31 22:15:07
Autor: Maciej Browarczyk

www.tune-up.pl

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-02-01 07:23:55
Autor: Agent

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:ii78os$7og$1node1.news.atman.pl...

[...]

A oni się zajmują ogólnymi naprawami czy tylko modyfikacje? Bo ze strony wynika że są raczej nastawieni na tuning.

Data: 2011-02-07 01:52:28
Autor: Filip KK
W dniu 2011-01-31 22:15, Maciej Browarczyk pisze:

[...]

Człowieku, spadaj z tą reklamą sklepu z hamownią.

[3M] - wymiana przewodów hamulcowych - gdzie ?