[3M] - wymiana przewodów hamulcowych - gdzie?

Data: 2011-01-31 18:06:41
Autor: Przembo
[3M] - wymiana przewodów hamulcowych - gdzie?
*Jakub Witkowski* w wiadomości news:ii5rar$ibq$1news2.ipartners.pl
napisał(a):
Potrzebny mi mechanik - dobry kontakt, solidny, niepijacka gęba,
bo hamulce rzecz najważniejsza. Chcę wymienić sztywne przewody.
Najlepiej w okolicach Wrzeszcza lub Sopotu ale niekoniecznie.
Miał ktoś stycznośc np. z “Kurek Ryszard. Układy hamulcowe”?
Widzę też że o "Garage66" w Jaśkowej Dolinie opinie wyłącznie złe.

Polecam Mebus, zawieszenie, hamulce i układy wydechowe (od tego ostaniego chyba zaczynali) robią porządnie.
Hamulce mi ruszali kilka razy, w tym 2 razy przewody giętkie, 1szt sztywnego, jedyne do czego można się przyczepić to wygląd warsztatu.
Co najważniejsze to nie ma problemu by być cały czas przy aucie i patrzeć mechanikowi na ręce... choć ja już tego tam nie robie, mam 2 warsztaty w których sie nie boje o uczciwość i jakość pracy, Mebus to jeden z nich :-)

Pozdr

Data: 2011-02-01 10:37:42
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-01-31 18:06, Przembo pisze:

Polecam Mebus, zawieszenie, hamulce i układy wydechowe (od tego ostaniego chyba zaczynali) robią porządnie.

Robiłem kiedyś u nich tłumik, było ok, nie wiedziałem że robią inne rzeczy.
Fajnie bo mam blisko

[3M] - wymiana przewodów hamulcowych - gdzie?