wymiana reduktora gazu

Data: 2019-03-25 11:00:54
Autor: miumiu
wymiana reduktora gazu

Użytkownik "irko" <irkoks3@gmail.com> napisał w wiadomości news:5c98a495$0$524$65785112news.neostrada.pl...
witam
cieknie mi płyn chlodniczy z reduktora i musze go wymienic. dzwonilem do gaziarza i mowil zeby samochod zostawic bo musi ostygnac ze 4-5 godzin, wg mnie plyn chlodniczy w takiej temp jak jest teraz wystygnie w ciagu ok 2 godzin, jak myslicie? Mam do niego ok 100 km wiec nie wiem ile godzin wczesniej do niego jechac zeby wystygł.

2 godziny spokojnie wystygnie przy otwartej masce. Nawet silnik w 2 godziny wystygnie prawie do temperatury otoczenia.

Pzdr

wymiana reduktora gazu