wymiana rury sterowej

Data: 2017-05-07 11:07:30
Autor: poczta525
wymiana rury sterowej
Czesc
musze przedluzyc rure sterowa o 5cm
czy moge wspawac kawalek?, czy wymienic cala?
tylko jak to zrobic?

amor to: RST CAPA T 24'' z rura calowa o dlugosci 170
a potrzebuje 240mm

znalazlem ten sam amor z mocowaniem dowolnej rury sterowej
tylko jest pytanie bo mostek do ktorego jest mocowana rura
jest z aluminium i czy dokrecajac ja nie zerwe gwintu na mocowaniu
(https://www.rowerystylowe.pl/p-4642/widelec-amortyzowany-24-rst-capa-t-24)
Pozdrawiam

Data: 2017-05-07 13:24:51
Autor: andrzej.ozieblo
wymiana rury sterowej
W dniu niedziela, 7 maja 2017 20:07:33 UTC+2 użytkownik pocz...@gmail.com napisał:

czy moge wspawac kawalek?, czy wymienic cala?
tylko jak to zrobic?

Powiem Ci jak ja wymieniłem rurę na dłuższą. W jakimś Suntourze. Przede wszystkim kupiłem dłuższą rurę. Starą wyjąłem obcinając ją u nasady i nacinając delikatnie od środka to co pozostało w otworze korony.. Potem nastąpiło wbijanie nowej rury. Włożyłem ją do zamrażarki na kilka godzin, rozgrzałem koronę amora nad gazem. Oparłem koronę na dwóch klockach drewnianych, przyłożyłem rurę i jednym mocnym uderzeniem młota, za pośrednictwem deski drewnianej starałem się ją wbić. Prawie się udało, ale zostało jeszcze wystające 0.5 cm. :(

Skończyło się na wciśnięciu rury do końca na prasie u znajomego.

Wniosek. Nie jest to takie proste, choć da się.

Data: 2017-05-07 18:11:01
Autor: Piotr aka dracorp
wymiana rury sterowej
Dnia Sun, 07 May 2017 11:07:30 -0700, poczta525 napisał(a):

Czesc musze przedluzyc rure sterowa o 5cm czy moge wspawac kawalek?, czy
wymienic cala?
tylko jak to zrobic?
Jeśli masz mocowanie ahead to możesz użyć przedłużki np Satori:
http://www.satoribike.com/pro.php?m=l&f=3&cid=12

O spawaniu się nie wypowiem.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-05-07 11:21:43
Autor: poczta525
wymiana rury sterowej
W dniu niedziela, 7 maja 2017 20:14:19 UTC+2 użytkownik Piotr aka dracorp napisał:
> [...]

> wymienic cala?
> tylko jak to zrobic?
Jeśli masz mocowanie ahead to możesz użyć przedłużki np Satori:

niestety, stary rodzaj mocowania na klin w srodku rury

Data: 2017-05-09 17:54:40
Autor: Albert Stonoga
wymiana rury sterowej
W dniu 07.05.2017 o 20:21, poczta525@gmail.com pisze:
[...]

Używam tego:

goo.gl/lLhEPl

https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/rowerowe-wsporniki-kierownicy-mostki/akcesoria-i-czesci/p,adapter-do-montazu-mostka-1-1-8-przy-sterach-klasycznych-pro,9421.html?_pli=c7dfdc

Jeśli pożenisz to z mostkiem regulowanym to parę centymetrów można zyskać.

--
Albert Stonoga

Data: 2017-05-07 22:46:18
Autor: poczta525
wymiana rury sterowej
no to jest jakis pomysl, dzieki
ale pewnie zdecyduje sie na amor bez rury
i do tocze w calosci na wlasciwa dlugosc
tylko boje sie tego mocowania na sruby w amorku

Data: 2017-05-10 15:54:17
Autor: ąćęłńóśźż
wymiana rury sterowej
Takie śmieszne rzeczy: