wymiana rury sterowej

Data: 2017-05-07 13:24:51
Autor: andrzej.ozieblo
wymiana rury sterowej
W dniu niedziela, 7 maja 2017 20:07:33 UTC+2 użytkownik pocz...@gmail.com napisał:

czy moge wspawac kawalek?, czy wymienic cala?
tylko jak to zrobic?

Powiem Ci jak ja wymieniłem rurę na dłuższą. W jakimś Suntourze. Przede wszystkim kupiłem dłuższą rurę. Starą wyjąłem obcinając ją u nasady i nacinając delikatnie od środka to co pozostało w otworze korony.. Potem nastąpiło wbijanie nowej rury. Włożyłem ją do zamrażarki na kilka godzin, rozgrzałem koronę amora nad gazem. Oparłem koronę na dwóch klockach drewnianych, przyłożyłem rurę i jednym mocnym uderzeniem młota, za pośrednictwem deski drewnianej starałem się ją wbić. Prawie się udało, ale zostało jeszcze wystające 0.5 cm. :(

Skończyło się na wciśnięciu rury do końca na prasie u znajomego.

Wniosek. Nie jest to takie proste, choć da się.

wymiana rury sterowej