wymiana silniczka krokowego, czy tak trzeba??????

Data: 2009-02-27 09:11:28
Autor: J.F.
wymiana silniczka krokowego, czy tak trzeba??????
Użytkownik "PiotrMDC" <piotrmdc@gmail.com> napisał w wiadomości news:bc9bbf2d-8502-4b09-a598-6062d82a6c00v15g2000yqn.googlegroups.com...
Poczekać aż ostygnie silnik (będzie zimny)
ściągnąć kleme z akumulatora
wymienić silniczek krokowy
założyć kleme i uruchomić silnik
po uruchomieniu silnika w żadnym wypadku nie należy zwiększać obrotów

poczekać aż silnik nagrzeje się sam na wolnych obrotach i włączy
wentylator chłodnicy - wtedy można wyłączyć silnik i można być
pewnym , że wymiana została przeprowadzona prawidłowo.

i tu moje pytanie czy trzeba czekac na ten wentylator az sie zalaczy,
i czemu nie mozna wczesniej normalnie pojechac??

A czy to jest Polonez ?

On w pewnym okresie mial taki komputer, ktory uczyl sie ch-ki silnika, i wymagal w tym celu pozostawienia na wolnych obrotach az do rozgrzania.

W co nowszych nie bardzo wiem po co mialoby tak byc .. chyba wierzymy sondzie lambda ?
No chyba ze chodzi o te minuty zanim sonda sie rozgrzeje i zacznie dostarczac dobre dane.

J.

wymiana silniczka krokowego, czy tak trzeba??????