wymiana sondy lambda

Data: 2009-11-13 10:02:14
Autor: Bartek
wymiana sondy lambda
Użytkownik "marcinu" <fikcyjnyadres@wp.pl> napisał w wiadomości news:hdh1s1$jmu$1news.onet.pl...
Witam
Musze wymienić sondę lambda w renault megane 1.4 16v.
Do wyboru mam sondę dedykowaną do tego modelu za ok 300 zł jak również sondę uniwersalną za ok 80 zł.
Myślicie, że mogę zaryzykować zakup uniwersalnej sondy??

napewno nie kupuj uzywanej, i napewno nie jakies "uniwersalne" za 80 zl.

jesli nie masz oryginalnej lambdy albo jest za droga, kup za ~200-250 zl uniwersalna
bosch, adam ci dobierze.
dostajesz w zestawie zlaczke, bardzo latwa do instalacji, i sam sobie przelozysz wtyczke - doslownie 10 minut powolnej lajtowej roboty. [zlaczka w oryginalnej sondzie to nie 4 rurki zaciskowe,!:), tylko hermetyczna zlaczka ktora nawet mozna rozpiac w razie czego]

mozesz oczywiscie kupic np sonde delphi, uniwersalna, za ~100 zł, ale roznie z nimi bywa. znajomy ostatnio kupil, dostal padnieta, ocprawda  oddali kase, ale i tak 20-30 zl byl do tylu - za wysylki.
tak czy inaczej - jesli ma byc tanio, to cos z tanich firm ale oryginalnych typu delphi, bo nie licz ze bosch, czy inne ngk/ntk kupisz w tej cenie.

a znalesc oryginaly w dobrej cenie w necie ie jest latwo. gdyby adam ci nie pomogl to ja np tutaj mam firme ktora jest wiarygodna:
www.kolmot.com.pl

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-11-14 23:22:06
Autor: inz.mamon
wymiana sondy lambda
Użytkownik "Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl> napisał w wiadomości news:hdj735$h1j$1node2.news.atman.pl...
jesli nie masz oryginalnej lambdy albo jest za droga, kup za ~200-250 zl uniwersalna
W tandemie z Franikiem robisz byznez, czy tak tylko się motasz?

wymiana sondy lambda