Data: 2013-02-26 21:03:58 | |
Autor: nadir | |
wymiana sprzęzyn w serwisie opla i trzeszczenie | |
Użytkownik AT napisał:
Czy to normalne, ze po wymienia spręzyn (vectra gts) Wygląda mi to bardziej na gumy stabilizatora. Czy bardziej/mocniej trzeszczy gdy koła pracują na różnych wysokościach, na przykład jak wjedziesz jednym kołem na ten spowalniacz? |
|
Data: 2013-02-26 22:08:22 | |
Autor: megrims | |
wymiana sprzęzyn w serwisie opla i trzeszczenie | |
W dniu 2013-02-26 21:03, nadir pisze:
Użytkownik AT napisał:A może to? http://allegro.pl/lozysko-amortyzatora-opel-vectra-c-signum-febi-fv-i2987386717.html -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2013-02-26 22:40:37 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
wymiana sprzęzyn w serwisie opla i trzeszczenie | |
Dnia Tue, 26 Feb 2013 22:08:22 +0100, megrims napisał(a):
A może to? To wspaniałe, plastikowe urządzonko nie jęczy na wybojach, a przy kręceniu kierownicą... I bardziej jest to chrupotanie niż jęczenie ;) |
|
Data: 2013-02-26 22:54:48 | |
Autor: nadir | |
wymiana sprzęzyn w serwisie opla i trzeszczenie | |
A może to? No może, ale już w kilku samochodach, zdarzyło mi się, że to gumy/obejmy stabilizatora trzeszczą właśnie przy jego ugięciu. Nawet całkiem nowe potrafią skrzeczeć na wybojach, może przy okazji wymiany sprężyn wymienili w serwisie też te gumy. |
|
Data: 2013-02-27 10:36:23 | |
Autor: AT | |
wymiana sprzęzyn w serwisie opla i trzeszczenie | |
>> Czy to normalne, ze po wymienia spręzyn (vectra gts)
w serwisie Opla, jak wjade na spowalniacz i zjezdzając z niego, Wróciłem z serwisu, tez pierwsze co usłyszałem Twoje słowa, jednak posmarowanie rozwiązało problem, choć twierdzili, ze tego się nie robi, bo smar niszczy gumy, ale to dlaczego w nowych autach nie steszczy? Poprosiłem aby posmarować najwyżej jak zniszczy gumę to wymienię za kilka lat, co do ceny 1.6k nie jest duzo :) bo same spręzyny to koszt 1019zł 320zł zbieżnośc przednia i tył ustawianie reszte robocizna, a spręzyn nie dało się po prostu kupić w polsce do tego konkretnego modelu obdzwoniłem swoich mechników, oni największe hurtownie, tydzień szukałem, zamienniki lejfosa za ok 650zł były ale czas czekania miesiąc, więć został mi serwis. pozdrawiam |
|
Data: 2013-02-27 11:17:30 | |
Autor: marsel | |
wymiana sprzęzyn w serwisie opla i trzeszczenie | |
Wróciłem z serwisu, tez pierwsze co usłyszałem Twoje słowa, Bo są lepiej i gorzej wykonane te gumy. Widziałem już różne, na przykład zamiast smaru było coś w rodzaju talku, w innym wykonaniu powierzchnia gumy bezpośrednio dotykająca stabilizatora była wyłożona jakąś tkaniną/siatką. Niektóre gumy na przykład latem trzeszczały, bo ciasno oplatały stabilizator, a zimą guma się kurczyła, twardniała i stabilizator tłukł na wybojach. Różne są wynalazki jedne trzeszczą i stukają inne nie. Cena tych gum nie jest raczej kosmiczna i można spokojnie co kilka lat wymienić, kwestia jeszcze podejścia do tych gum w samym samochodzie. W jednym jest łatwiej w innym trudniej i to też trzeba by uwzględnić w ogólnych kosztach. |
|
Data: 2013-02-27 11:53:32 | |
Autor: AT | |
wymiana sprzęzyn w serwisie opla i trzeszczenie | |
> na wybojach.
Różne są wynalazki jedne trzeszczą i stukają inne nie. koszt roboty spory dosyc, więc lepiej kupic porządne, ale tu są oryginalne z GM, dziwne ze taki numer jest, facet nie potrafił sensownie odpowiedzieć, wybrałem smarowanie smarem niszczącym gumę, ale bez trzeszczenia, najwyzej za kilka lat wymienię na inne. pozdrawiam AT |
|