wymiana szyby - gliwice / zabrze - ktos cos poleci?

Data: 2010-02-15 00:27:05
Autor: Kartofel
wymiana szyby - gliwice / zabrze - ktos cos poleci?
Ja wymieniam szyby w Horyskowicach (wiocha przed Sosnicowicami).
Najstarsza chyba firma na slasku zajmująca sie tym.
Ceny są podobne wszędzie, bo te firmy mają zmowę cenową. Płacisz za
szybe + 80-120zl za wymianę.

Data: 2010-02-15 11:18:12
Autor: Bartek
Użytkownik "Kartofel" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:be951587-8aa5-4cb9-956b-1756c4735e52d27g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

w nextautoglas wołają 360 zl za zwykla szybe.

tanio/drogo? oczywiscie razem z wymiana;)

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2010-02-15 05:09:58
Autor: BearBag
wymiana szyby - gliwice / zabrze - ktos cos poleci?
do golfa III ? bardzo drogo.

wymiana szyby - gliwice / zabrze - ktos cos poleci?