Data: 2011-11-29 19:59:21 | |
Autor: robiq | |
wymiana telefonu | |
Witam
Operator poinformował mnie, że gdy telefon 3 razy był w naprawie i usterka nadal występuje, można ubiegać się o wymianę. Czy o wymianę mam zwrócić się do operatora telefonii komórkowej i dopiero on załatwia to z producentem telefonu? Czy może lepiej bezpośrednio uderzać do Nokii (bo o telefon tej firmy chodzi)? Jeśli do Nokii to dokąd, do centrali Nokia Polska w Warszawie, czy może do autoryzowanego serwisu? Chociaż autoryzowany serwis wprowadził już mnie w błąd, stwierdzając że naprawiać telefon mogą wiele razy, przez cały okres obowiązywania gwarancji, więc tu chyba nie ma sensu się udawać. Pozdrowienia Robiq |
|
Data: 2011-11-29 13:43:00 | |
Autor: Pszemol | |
wymiana telefonu | |
"robiq" <robiq@NOSPAM.o2.pl> wrote in message news:jb3a2g$f17$1inews.gazeta.pl...
gdy telefon 3 razy był w naprawie Czy był 3 razy w naprawie z powodu TEJ SAMEJ usterki? |
|
Data: 2011-11-29 22:09:54 | |
Autor: robiq | |
wymiana telefonu | |
W dniu 2011-11-29 20:43, Pszemol pisze:
"robiq" <robiq@NOSPAM.o2.pl> wrote in message Tak, 3 razy naprawiali to samo Pozdrowienia Robiq |
|
Data: 2011-11-29 15:57:02 | |
Autor: Pszemol | |
wymiana telefonu | |
"robiq" <robiq@NOSPAM.o2.pl> wrote in message news:jb3hn6$b17$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-11-29 20:43, Pszemol pisze: Znaczy że bubel, albo niekompetentny serwisant... :-) Albo problem jest faktycznie urojony ;-) Swoją drogą piszesz, że operator Ci powiedział że należy się wymiana więc nie rozumiem dlaczego nie zapytałeś operatora jak tą wymianę zorganizować... |
|
Data: 2011-11-29 20:10:51 | |
Autor: John Kołalsky | |
wymiana telefonu | |
Użytkownik "robiq" <robiq@NOSPAM.o2.pl> Operator poinformował mnie, że gdy telefon 3 razy był w naprawie i usterka nadal występuje, można ubiegać się o wymianę. Czy o wymianę mam zwrócić się do operatora telefonii komórkowej i dopiero on załatwia to z producentem telefonu? Czy może lepiej bezpośrednio uderzać do Nokii (bo o telefon tej firmy chodzi)? Jeśli do Nokii to dokąd, do centrali Nokia Polska w Warszawie, czy może do autoryzowanego serwisu? Chociaż autoryzowany serwis wprowadził już mnie w błąd, stwierdzając że naprawiać telefon mogą wiele razy, przez cały okres obowiązywania gwarancji, więc tu chyba nie ma sensu się udawać. Zależy co masz w gwarancji. |