wymiana walut: fritzexchange vs walutomat, cinkciarz itp

Data: 2012-06-29 18:07:41
Autor: az.anonim
wymiana walut: fritzexchange vs walutomat, cinkciarz itp
Szczerze mowiac dopiero niedawno dowiedziałem się o fritzu, widzę że działa
trochę na innych zasadach niż walutomat ale ma chyba lepsze kursy i nie widzę
informacji o prowizji.

Na czym więc fritz zarabia? Gdzie jest haczyk? Widziałem, że ktoś na grupie już linkował do tej strony więc jesli miałby
ochotę podzielić się swoimi spostrzezeniami bylbym bardzo wdzięczny.

Data: 2012-06-29 18:40:29
Autor: az.anonim
wymiana walut: fritzexchange vs walutomat, cinkciarz itp
Pierwsze ograniczenie we fritzu:

"W serwisie Fritz Exchange dokonywanie transakcji jest możliwe jedynie w dni
powszednie w godzinach od 9:00 do 16:50"

no to sobie powymieniałem...

--

wymiana walut: fritzexchange vs walutomat, cinkciarz itp