wymiana widelca a stery

Data: 2011-01-21 12:58:49
Autor: Zyga
wymiana widelca a stery
Witam

Chciałem wymienić widelec. Stary jest na klasycznych sterach (fajka, nakrętka na widelcu). Nowy to rura 1 1/8" bez gwintu. Uznałem że trzeba będzie wymienić stery na ahead.
Na pierwszy rzut oka miski w główce ramy są takie same. Czyli że mogę nie wymieniać misek?

pzdr
Zyga

Data: 2011-01-21 14:00:10
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
wymiana widelca a stery
teoretycznie to jest zestaw, praktycznie po to jest mozliwosc kasowania  luzu zeby byla tolerancja bledu.
wiec jesli "wygladaja" na takie same, czyli roznica jest rzedu 1mm to  mysle ze mozna zalozyc i sprobowac. jesli sie da skasowac luz i lekko sie  beda stery krecic to mozna tak zostawic.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

wymiana widelca a stery