wymiana wyświetlacza w Nokii

Data: 2009-08-03 09:02:15
Autor: kundzia Pindzia
wymiana wyświetlacza w Nokii
Muszę wymienić wyświetlacz w Nokii Navigator 6210 bo pękł. Za naprawę chcą 200
zł a sam wyświetlacz na Alegro można kupić za 40 zł więc po co przepłacać.
Nigdy nie grzebałem w telefonach komórkowych i stąd pytanie czy trzeba jakichś
specjalistycznych narzędzi do rozkręcenia tej nokii i wymiany wyświetlacza i
czy trzeba na cos szczególnego zwrócić uwagę? Dawno dawno temu zawodowo
zajmowałem się naprawą sprzętu RTV, więc nie jestem totalnym lamerem.

Data: 2009-08-03 04:21:33
Autor: slaweks
wymiana wyświetlacza w Nokii
On 3 Sie, 11:02, "kundzia Pindzia" <kundziapindzia.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

torx nr 6. I nie tylko nie płacisz 200 złotych
ale i nie czekasz kilku dni bo od ręki nie robią.

Tylko nic na siłę.

Data: 2009-08-03 20:41:39
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ig natowski)
slaweks pisze:
On 3 Sie, 11:02, "kundzia Pindzia" <kundziapindzia.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
/.../
torx nr 6. I nie tylko nie płacisz 200 złotych
ale i nie czekasz kilku dni bo od ręki nie robią.

Tylko nic na siłę.

Problem tylko taki, że w niektórych modelach (np. N95) są stosowane wkręty cynkowe które zrywają się nadzwyczaj łatwo.

ALex

Data: 2009-08-03 13:56:39
Autor: slaweks
wymiana wyświetlacza w Nokii
On 3 Sie, 20:41, "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)"
<a...@graf.torun.pl> wrote:
slaweks pisze:

> [...]

Problem tylko taki, że w niektórych modelach (np. N95) są stosowane
wkręty cynkowe które zrywają się nadzwyczaj łatwo.

Jeżeli telefon nie jest na gwarancji to nic nie straci. Najwyżej
pójdzie do serwisu
ale nie autoryzowanego tylko "zwykłego".

A jak wyglądają te cynkowe?

Data: 2009-08-04 13:50:37
Autor: ALex M.I.D. dept. (Jarosław I gnatowski)
wymiana wyświetlacza w Nokii
slaweks pisze:
/.../
Jeżeli telefon nie jest na gwarancji to nic nie straci. Najwyżej
pójdzie do serwisu
ale nie autoryzowanego tylko "zwykłego".

A jak wyglądają te cynkowe?

Jak stalowe, może bardziej matowe.
Kolega właśnie odebrał telefon z autoryzowanego - za wymianę części obudowy skasowali go na 300zł :O

ALex

Data: 2009-08-03 14:07:41
Autor: Amir
wymiana wyświetlacza w Nokii
tylko torxa i sam sobie poradzisz bez problemu

Data: 2009-08-03 22:45:59
Autor: G Nowak
wymiana wyświetlacza w Nokii
tylko torxa i sam sobie poradzisz bez problemu

Pewnie zalezy od telefonu. ja wymienialem wyswietlacz oraz obudowe nokii 73 i stwierdzilem, ze jesli to samo sie stanie w mojej 95 8gb to ja po prostu wyrzuce. Wiecej dlubania niz rozkrecic laptopa i samochod.

--
pozdr

Data: 2009-08-04 10:20:14
Autor: Amir
[...]

tego modelu nie rozkręcałem :)

ale 6210 to naprawde w kilka min mozna zrobic

Data: 2009-08-03 15:23:08
Autor: Peet

http://www.formymobile.co.uk/6210navigatordisassembly.php

Data: 2009-08-05 12:06:10
Autor: kundzia Pindzia
wymiana wyświetlacza w Nokii
Na allegro wyczytałem że tańsze wyświetlacze chińskiej produkcji zamienniki
trzeba flaszować, podejżewam że chodzi o jakieś wgranie programu... prawda to
czy kit kolesia który chce sprzedać droższy wyświetlacz? Tu pisze o tym fleszowaniu ->
http://www.allegro.pl/item684119156_lcd_nokia_e66_n77_n78_n82_6210_oryginal_sklep.html

Data: 2009-08-05 14:53:08
Autor: Błażej
Dnia Wed, 5 Aug 2009 12:06:10 +0000 (UTC), kundzia Pindzia napisał(a):

[...]

Cytat:
"kupując wyświetlacz oryginalny, wysokiej jakości pamiętaj że nie będziesz
musiał go fleszowac a co za tym idzie unikniesz dodatkowych kosztów z tym
związanych jak w przypadku niskiej jakości chińskich podróbek"
Czy gość ma na myśli to, że trzeba go po montażu oświetlać lampą błyskową
od aparatu fotografocznego?
A może gość tyle "mamrotów" flaszkuje, że już mu się myli wyświetlacz z
butelką?
ROFL
--
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2009-08-05 15:27:51
Autor: Czarek
W dniu 2009-08-05 14:53, Błażej napisał/a:

[...]

Nie wiesz dlaczego trzeba go "fleszować"?
No bo one są sprawdzane w odpowiednim momencie:

Cytat z aukcji"
"- każdy wyświetlacz sprawdzany podczas dostawy !!!"

Nie mógł togo przed dostawą zrobić? ;-)

--
Cz.

wymiana wyświetlacza w Nokii