wymiana wyświetlacza w Nokii

Data: 2009-08-03 14:07:41
Autor: Amir
wymiana wyświetlacza w Nokii
tylko torxa i sam sobie poradzisz bez problemu

Data: 2009-08-03 22:45:59
Autor: G Nowak
wymiana wyświetlacza w Nokii
tylko torxa i sam sobie poradzisz bez problemu

Pewnie zalezy od telefonu. ja wymienialem wyswietlacz oraz obudowe nokii 73 i stwierdzilem, ze jesli to samo sie stanie w mojej 95 8gb to ja po prostu wyrzuce. Wiecej dlubania niz rozkrecic laptopa i samochod.

--
pozdr

Data: 2009-08-04 10:20:14
Autor: Amir
[...]

tego modelu nie rozkręcałem :)

ale 6210 to naprawde w kilka min mozna zrobic

wymiana wyświetlacza w Nokii