wymiana żarówek

Data: 2015-12-09 00:32:30
Autor: sczygiel
wymiana żarówek
W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 20:51:25 UTC+1 użytkownik garus.k...@gmail.com napisał:
Żarówka się spaliła (H7), to wymieniłem.
Ale żonka się upiera że powinno się zmieniać parami, i grozi rozwodem jeśli tak nie będę robił ;)

Ktoś z Was też może zmienia parami? Dlaczego?

Ja wymieniam pojedynczo.
I jakoś nie widzę tego syndromu że jak jedna poleci to za chwile druga.

Mialem nawet i tak że żarówka (H4) zgasła ale przy wyjmowaniu klosza sie zaświeciła i świeciła na tyle długo że przeżyła tę z drugiego klosza. Ja nie widzę powodu aby zmieniać parami, szczególnie że w aucie wożę gumowe rękawiczki a wymiana dwu żarówek trwa 2x tyle co wymiana jednej...

Data: 2015-12-09 09:59:32
Autor: J.F.
wymiana żarówek
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:06e73765-170f-4033-9cac-cb8a309460cd@googlegroups.com...
Ja wymieniam pojedynczo.
I jakoś nie widzę tego syndromu że jak jedna poleci to za chwile druga.

Musisz kupic "lepsze", one tak maja :-)

[...]

No wiesz, jesli zalozyc, ze druga wkrotce padnie (i ze nowa dlugo wytrzyma), to lepiej wymienic za wczasu w dogodnej chwili, niz potem kombinowac po nocy, w deszczu na mrozie ...

J.

Data: 2015-12-09 02:41:16
Autor: sczygiel
wymiana żarówek
W dniu środa, 9 grudnia 2015 09:59:38 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
>Ja wymieniam pojedynczo.
>I jakoś nie widzę tego syndromu że jak jedna poleci to za chwile >druga.

 Ano pewnie tak. Kupuje zazwyczaj zwykłe, bez żadnych +200% czy blue cośtam...

> [...]

No wiesz, jesli zalozyc, ze druga wkrotce padnie (i ze nowa dlugo wytrzyma), to lepiej wymienic za wczasu w dogodnej chwili, niz potem kombinowac po nocy, w deszczu na mrozie ...

No niby tak. Ale jak żarówke sie wymienia prosto (dwa wkrety na ombus, dostepne zaraz pod klapą maski i jeden czy dwa zaczepy aby wyjąć klosz plus pare zaczepów na klapce zaślepki i drucik sprzężynujący trzymający żarówke) to nawet po ciemku przy świetle pozycyjnej żarówki i lampce z telefonu wymienia sie bezproblemowo.
Mi tam nie wadzi że ciemno. A jak deszcz leje to wole pojechać na stacje benzynowa i tam se wymienić...

Ale rzeczywiście jak auto jest zrobione dla ninja/ginekologa to rzeczywiście lepiej zrobić sobie jak jest jasno i przy piwku...

wymiana żarówek