wymiana zbiornika toroidalnego zewnętrznego

Data: 2013-04-06 17:46:10
Autor: nazgul
wymiana zbiornika toroidalnego zewnętrznego

Mam do was 3 pytania:

a ja mam jedną odpowiedź, niestety pesymistyczną.

zabroniony jest ponowny montaż:
-układów wydechowych
- hamulcowych
-instalacji LPG
(jest to wymienione w jakimś rozporządzeniu ale tak na szybko nie mogłem znaleźć numeru)
niuans jest taki ze zbiornik to przecież nie cała instalacja ;-)
ponadto zbiornik mógł leżeć 5 lat na półce w magazynie i jak go niby diagnosta odrózni od takiego co jeździł pod samochodem, potem uczestniczył w stłuczce?

reasumując jak znajdziesz gaziarza który ci wpisze "nowszy" zbiornik do świadectwa hom. to sprawę masz załatwioną.
samą decyzją TDT na zbiornik, nie pomoże.

Data: 2013-04-06 12:59:29
Autor: kogutek444
wymiana zbiornika toroidalnego zewnêtrznego
W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 17:46:10 UTC+2 u¿ytkownik nazgul napisa³:
> Mam do was 3 pytania:

a ja mam jedn± odpowied¼, niestety pesymistyczn±.

zabroniony jest ponowny monta¿:

-uk³adów wydechowych

- hamulcowych

-instalacji LPG

(jest to wymienione w jakim¶ rozporz±dzeniu ale tak na szybko nie mog³em znale¼æ numeru)

niuans jest taki ze zbiornik to przecie¿ nie ca³a instalacja ;-)

ponadto zbiornik móg³ le¿eæ 5 lat na pó³ce w magazynie i jak go niby diagnosta odrózni od takiego co je¼dzi³ pod samochodem, potem uczestniczy³ w st³uczce?

reasumuj±c jak znajdziesz gaziarza który ci wpisze "nowszy" zbiornik do ¶wiadectwa hom. to sprawê masz za³atwion±.

sam± decyzj± TDT na zbiornik, nie pomo¿e.

Je¼dziæ 80 tam gdzie wolno 50 te¿ nie wolno.

Data: 2013-04-07 12:22:49
Autor: nazgul
wymiana zbiornika toroidalnego zewnętrznego

reasumując jak znajdziesz gaziarza który ci wpisze "nowszy" zbiornik do

świadectwa hom. to sprawę masz załatwioną.

samą decyzją TDT na zbiornik, nie pomoże.

Jeździć 80 tam gdzie wolno 50 też nie wolno.

toż mówię,
że kluczem jest "zalegalizowanie" montażu przez gaziarza, bo pod wpływem perswazji uzna używany zbiornik za nieużywany leżak magazynowy.

wymiana zbiornika toroidalnego zewnętrznego