wymiana zbiornika toroidalnego zewnętrznego

Data: 2013-04-07 20:38:10
Autor: Ergie
wymiana zbiornika toroidalnego zewnętrznego
Użytkownik "PlaMa"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:kjp32b$jd1$1@news.task.gda.pl...

Pytanie pomocnicze - o co chodziło żabojadom, że umieścili koła zapasowe pod samochodem? Co z tymi ludźmi jest nie tak?

Nie tylko francuzi. W Zafirze też tak jest i IMO jest to idealne rozwiązanie, bo jak się złapię gumę podczas trasy na wakacje zpełnym bagażnikiem to nie trzeba wszystkiego wyciągać by się dostać do zapasu.

Ps. Tak, klucz i lewarek warto mieć gdzieś na wierzchu a nie na dnie :-)

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-04-07 20:49:06
Autor: nazgul
W dniu 2013-04-07 20:38, Ergie pisze:
[...]

no przecież w kole powinien być, w takim plastikowym pojemniku.
we francuzach występował problem z rdzewieniem mechanizmu opuszczania kosza koła. Niezły zonk jest w takim wypadku, po złapaniu gumy ;-)

Data: 2013-04-07 21:44:37
Autor: neoniusz
W dniu 07.04.2013 20:38, Ergie pisze:
Pytanie pomocnicze - o co chodziło żabojadom, że umieścili koła
zapasowe pod samochodem? Co z tymi ludźmi jest nie tak?

Nie tylko francuzi. W Zafirze też tak jest

I nie tylko tam. Np. lexus RX tez ma takie rozwiazanie. I nie wiem w jaki sposob mialoby to pomoc w przypadku bagaznika wypchanego bagazami bo i tak dostep do sruby jest po podniesieniu kawalka podlogi bagaznika...

Data: 2013-04-07 20:05:13
Autor: masti
wymiana zbiornika toroidalnego zewnêtrznego
Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 21:44:37 +0200 osobnik zwany neoniusz
napisał:

[...]

i dlatego w Simce Horizon śruba była w tylnej ściance bagażnika razem z kluczem do kół, który równoczesnie służył do opuszczania kosza. Dzięki temu moza było zmienic koło bez wyjmowania choćby chusteczki z bagażnika

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-04-08 08:38:21
Autor: Mirek Ptak
wymiana zbiornika toroidalnego zewnêtrznego
Dnia 2013-04-07 20:38,  *Ergie* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
Pytanie pomocnicze - o co chodzi³o ¿abojadom, ¿e umie¶cili ko³a
zapasowe pod samochodem? Co z tymi lud¼mi jest nie tak?

Nie tylko francuzi. W Zafirze te¿ tak jest

To by³o w tym wypadku wymuszone dodatkowymi fotelami w pod³odze baga¿nika.
W innych modelach tego b³êdu GM nie pope³ni³ :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

wymiana zbiornika toroidalnego zewnętrznego