wymiary piast joytech'a

Data: 2009-02-27 11:37:52
Autor: R.M.
wymiary piast joytech'a
Witam,
Szukam informacji na temat wymiarow piast joytech'a (tylna, lozyska kulkowe, 36otw, 7 lub 8/9 rzedowa), wybralem ja poniewaz jest tania i ludzie chwala ja, ale powoli zmieniam zdanie na brak dokumentacji wymiarow (do obliczenia dlugosci szprych) na stronie producenta

http://www.joy-tech.com.tw/

znacie strone z wymiarami piast joytech'a?
a moze macie inne propozycje taniej piasty, ktorej producent dokumentuje   wymiary?

pozdrawiam,
R.M.

Data: 2009-02-27 11:51:00
Autor: PeJot
wymiary piast joytech'a
R.M. pisze:
[...]

To nie problem, można zmierzyć samemu. Producenci już odeszli od dziwnych rozwiązań wymiarowych mających na celu na przykład budowę koła na szprychach identycznej długości i zwyczajnie stosują shimanowski standard z pewną tolerancją.

a moze macie inne propozycje taniej piasty, ktorej producent dokumentuje  wymiary?

Szczerze mówiąc nie spotkałem się z czymś takim aby producent podawał wymiary piasty. Częściej producenci obręczy podają ERD, sporo kalkulatorów ma bazy danych wymiarowych piast i obręczy ale osobiście im nie ufam i wolę zmierzyć to sam.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-02-27 03:24:25
Autor: Kuba Abuk
wymiary piast joytech'a
On Feb 27, 11:51 am, PeJot <Pe...@02.pl> wrote:

Szczerze mówi±c nie spotkałem się z czym¶ takim aby producent podawał
wymiary piasty.

Haunebu podaje wymiary na pięknym drewnianym pudełku od piasty -
wypalony laserem rysunek techniczny wraz z wymiarami. Co¶ jak ten w
górnym, prawym rogu: http://www.bike4.eu/?cat=1

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-02-27 03:26:16
Autor: Kuba Abuk
wymiary piast joytech'a
On Feb 27, 12:24 pm, Kuba Abuk <J.Gruch...@gmail.com> wrote:

Haunebu podaje wymiary na pięknym drewnianym pudełku od piasty -
wypalony laserem rysunek techniczny wraz z wymiarami.

Widok na "żywo": http://www.allegro.pl/item515145831_haunebu_iv_tylna_32_h_dirt_street_najmocniejsza.html

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-02-27 13:26:20
Autor: R.M.
wymiary piast joytech'a
PeJot wrote:
R.M. pisze:
[...]

ok, a jeszcze mam pytanie, w tej chwili mam piaste nakrecana, czy warto przy okazji wymiany obreczy/szprych/piasty zmienic piaste na nakladana i wymienic kasete?

Data: 2009-02-27 13:29:54
Autor: Dominik Mirowski
wymiary piast joytech'a
Użytkownik "R.M." napisał w wiadomo¶ci

ok, a jeszcze mam pytanie, w tej chwili mam piaste nakrecana, czy warto przy okazji wymiany obreczy/szprych/piasty zmienic piaste na nakladana i wymienic kasete?

Je¶li chcesz dalej rozbudowywać rower to jedyna opcja...
--
Dominik

Data: 2009-02-27 13:41:30
Autor: R.M.
wymiary piast joytech'a
Dominik Mirowski wrote:
Je�li chcesz dalej rozbudowywa� rower to jedyna opcja...

mozesz rozwinac swoja wypowiedz? myslalalem ze glownie chodzi o przeciazenia ... (naklada jest mocniejsza)

Data: 2009-02-27 14:32:01
Autor: Dominik Mirowski
wymiary piast joytech'a
Użytkownik "R.M." napisał w wiadomo¶ci

Je?li chcesz dalej rozbudowywa? rower to jedyna opcja...
mozesz rozwinac swoja wypowiedz? myslalalem ze glownie chodzi o przeciazenia ... (naklada jest mocniejsza)

Wstawienie zwykłej piasty - poza aspektem większej wytrzymało¶ci daje możliwosć zmiany ilo¶ci biegów względem wolnobiegu...
--
Dominik

Data: 2009-02-27 14:49:15
Autor: Coaster
wymiary piast joytech'a
Dominik Mirowski wrote:
[...]

Zwykla piasta, to piasta z gwintem na wolnobieg, na pewno ja miales na mysli?

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

wymiary piast joytech'a