wymienię poplock adjust na nieadjust + sprzedam oryginalną pompkę RS

Data: 2009-06-03 13:36:51
Autor: amrac
wymienię poplock adjust na nieadjust + sprzedam oryginalną pompkę RS
Kupiłem Rebę jednak dostarczona z nią manetka poplock adjust mi nie odpowiada, wolałbym zwykłą zatem chce ją za dopłatą wymienić najlepiej na nową "zwykłą" poplock.

Dodatkowo mam do sprzedania oryginalną pompkę Rock Shox, która jest mi zbędna bo już jedną "mam":D Zainteresowanych proszę o kontakt najlepiej na maila szymek@publishingschool.pl

wymienię poplock adjust na nieadjust + sprzedam oryginalną pompkę RS