wymieniłem zasilacz - co dalej?

Data: 2012-06-05 21:21:55
Autor: ToMasz
wymieniłem zasilacz - co dalej?
witam

od pewnego czasu miałem taką sytuacje: Naciskam na obudowie PC guzik "power", startują wiatraki, dyski i po 1 sekundzie wszystko zamiera. kolejnie wciskanie "power" nic nie daje. trzeba wyłączyć UPS, odczekać 10 sekund załączyć UPS, nacisnąć "power". Wtedy startuje.
Druga sprawa - traci się karta sieciowa. Zgłasza się po adres do routera, dostaje adres ale transfer zero. Tak samo wyłączenie zasilania na UPSie powoduje powrót karty do życia
Zasilacz wymieniłem, na prawdziwy, UPSa mam, co teraz? Płyta?
Jaką płytę warto kupić pod AM3? minimum 2sztuki PCI potrzebne, a przydało by się więcej.
ToMasz

Data: 2012-06-06 08:25:09
Autor: DooMiniK
On 05/06/2012 20:21, ToMasz wrote:
[...]

A próbowałeś bez UPSa? Jaki model UPSa, dogaduje się z tym zasilaczem?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

wymieniłem zasilacz - co dalej?