[android] wymordować procesy

Data: 2013-03-03 13:48:53
Autor: rs
[android] wymordować procesy
jest telefon z jelly bean. na nim zainstalowane trochę appow. nie wszystkie potrzebne non-stop, ale wiekszosc częściej lub rzadziej jednak używam.
mam zainstalowany i aktywny advanced task killer, który co 15 minut powinien mordować wszystkie, zaznaczone (a zaznaczone sa prawie wszystkie) aplikacje w tle. jednak za każdym razem, kiedy do niego zaglądam to na liście wisi parędziesiąt aktywnych aplikacji. co dziwniejsze, jeśli tylko zabije je wszystkie ręcznie, to w parę sekund później, sukcesywnie pojawiają się znowu na liście, która rośnie i rośnie. także, żeby w tle bylo tylko tych parę aplikacji, które zezwalam, żeby chodziły, to musiałbym nic innego nie robić jak tylko mordować te aplikacje ręcznie. od czasu do czasu używam innego programu, do pogromu niechcianych aplikacji ES task manager, który rozprawia się z appami bardziej agresywnie, ale po kilku sekundach lista znowu rośnie. ja rozumiem jakies facebooki, ale mapy, latarka, program do sprawdzania siły sygnału telefonicznego i tego od WiFi, kiedy WIFi jest wylaczone. program do nagrywania dźwięku, wikipedia pro, słownik. przecież one nie muszą mieć ciągłego kontaktu ze światem, a pracować jedynie kiedy są potrzebne i kiedy się je wywoła. w setupach tych programów nie ma nic na temat tego, żeby wyłączyć ich działanie w tle.
już nie mam siły z tym walczyć. czy ma ktoś jakiś pomysł na skuteczne masowe morderstwo procesów, po całości i raz a dobrze? z góry dzięki. <rs>

Data: 2013-03-03 21:12:55
Autor: frank drebin
Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:51339b09$0$63613$c3e8da3$14a0410enews.astraweb.com...
[...]

primo po pierwsze
http://www.androidlife.pl/news/371601/Task.Killer.na.Androida.nie.ma.sensu.przeczytaj.zanim.zainstalujesz.html
primo po drugie, jak niektórych apek praktycznie nie używasz apek to odinstaluj je
primo po trzecie, jak używasz ale naprawdę rzadko to je pomroź (wymagany root)
primo po czwarte, nie znam się ale sama obecność apek w podręcznej chyba nie targa mocno procka, skoro zużucie procka jest na poziomie 1-2%? Więc po co je na siłę ubijać?

więcej prim nie pamiętam ;)

Data: 2013-03-04 15:42:44
Autor: Marek Dyjor
frank drebin wrote:
[...]

ludziska patrzą na Androida przez pryzmat innych systemów wielozadaniowych, gdzie takie procesy żarły zasoby na potęgę. Wbrew pozorom Android nie jest wcale taki głupi jak niektórzy myślą. To widac na tablecie sie dzieciak uruchamia stada gier i nic się nie wiesza i nie blokuje.

Data: 2013-03-04 14:47:39
Autor: Michal Tyrala
[android] wymordowa? procesy
On Mon, 4 Mar 2013 15:42:44 +0100, Marek Dyjor wrote:
[...]

Oj jest. Tylko ze w innych warunkach -- jak sobie programista wymysli,
ze musi miec chodzacy serwis, i na takie atrakcje brakuje pamieci, to
jest masakra... Restart jednego ubija inne, te ubite wstaja, ubijane są
kolejne, itd. Telefon przymulony, bateria dnia nie pochodzi...

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-03-04 16:00:45
Autor: atm
[...]

Ogolnie jest to prawda, jednak sa odstepstwa. Pisalem niedawno tutaj o
polskim agregatorze, ktory po zminimalizowaniu dochodzil do bodajze 15%
zuzycia mocy procesora. Co wiecej byl odporny na ubicie przez system - jak wieczorem program zmniejszylem tak rano wciaz sobie siedzial w pamieci.

Data: 2013-03-04 20:54:48
Autor: ...:::WISKOLER:::...
[android] wymordować procesy
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą frank drebin
naskrobał(a):

primo po drugie, jak niektórych apek praktycznie nie używasz apek to odinstaluj je

A propo's tegoż primo:
Chciałbym odinstalować/wywalić/wygryźć facebooka z twitterem z mojego
androida (HTC Wildfire S) - znasz jakiś magiczny sposób nie mając roota?
--
....:::WISKOLER:::...

Stirlitz szedł w ciemną, bezksiężycową noc przez las.
"Kaczyńscy tu byli" - pomyślał Stirlitz.

Data: 2013-03-04 20:00:47
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 4 Mar 2013 20:54:48 +0100,  ...:::WISKOLER:::... wrote:
> [...]

 Chciałbym odinstalować/wywalić/wygryźć facebooka z twitterem z mojego
 androida (HTC Wildfire S) - znasz jakiś magiczny sposób nie mając roota?

Jesli Android 4.x: Settings/Apps/All/[wybierasz aplikację]/Disable.

Jesli 2.3, to AFAIR do wyrwania ,,systemowych'' potrzebujesz roota.

Data: 2013-03-05 19:34:01
Autor: ...:::WISKOLER:::...
[android] wymordować procesy
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Michal Tyrala
naskrobał(a):

Jesli 2.3, to AFAIR do wyrwania ,,systemowych'' potrzebujesz roota.

Tego się obawiałem :(
--
....:::WISKOLER:::...

Kot składa się z futra, kota właściwego i podzespołu mruczącego.

Data: 2013-03-10 21:35:59
Autor: fReLuZ
[android] wymordować procesy
(ciach)

primo po pierwsze
http://www.androidlife.pl/news/371601/Task.Killer.na.Androida.nie.ma.sensu.przeczytaj.zanim.zainstalujesz.html

(ciach) jak ubijesz serwisy to ma sens - zwlaszcza przy zle napisanych aplikacjach!

[android] wymordować procesy