wymuszenie na sprzedającym wypowiedzenia oc

Data: 2011-08-22 21:59:09
Autor: Rafal
wymuszenie na sprzedającym wypowiedzenia oc
W dniu 2011-08-13 19:18, Haha pisze:
Witam

Czy zamieszczenie w umowie punktu mówiącego o tym że kupujący musi
wypowiedzieć umowę oc tak żebym dostał zwrot z PZU będzie miało jakąś
moc prawną ?

Bdzie, ale - jeśli tego nie zrobi to co? Musisz zawrzeć jakiś rygor - np kara umowna, albo jeszcze lepiej - kaucja od razu -przy podpisaniu umowy która mu zwracasz gdy wypowie OC. Tylko.. znajdź kupca który to popisze :D

Chciałbym też dopisać że jeżeli tego nie zrobi to musi mi
zapłacić
równowartość. WIem że mogę po prostu doliczyć tą kwote do ceny ale
z pewnych względów nie chce.

Inne metody to podpisanie wypowiedzenia umowy razem z umową (czyli przy tobie), a ty zabierasz ten papier i dostarczasz do ubezpieczalni.

wymuszenie na sprzedającym wypowiedzenia oc