wynagrodzenie

Data: 2013-01-02 01:00:32
Autor: MarekZ
wynagrodzenie
Nie chciałby może ktoś ze stałych grupowiczów "wymienić się" przelewami "wynagrodzenia" z pięknym tytułem typu: "wynagrodzenie, lista grudzień"? Tak w ramach walki z przymusem utrzymywania niezerowego średniego salda na nieoprocentowanym rachunku. Jak w ogóle myślicie to robić, mniej elegancko czyli każdy we własnym zakresie, czy też bardziej elegancko?

Data: 2013-01-02 05:25:33
Autor: Liwiusz
wynagrodzenie
W dniu 2013-01-02 01:00, MarekZ pisze:
[...]

Podatki i składki też mamy zapłacić? :)

--
Liwiusz

Data: 2013-01-01 23:04:35
Autor: witek
wynagrodzenie
Liwiusz wrote:
[...]

No nie.
To jest zarobek na lewo :)

Data: 2013-01-02 07:36:01
Autor: maruda
wynagrodzenie
W dniu 2013-01-02 05:25, Liwiusz pisze:
[...]

Wynagrodzenie za seks oralny?

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-02 07:40:03
Autor: Liwiusz
wynagrodzenie
W dniu 2013-01-02 07:36, maruda pisze:
[...]

Czyli 69, skoro płacą nawzajem. Ale wówczas, to zasadna byłaby kompensata, nieprawdaż?

--
Liwiusz

Data: 2013-01-02 08:01:09
Autor: maruda
wynagrodzenie
W dniu 2013-01-02 07:40, Liwiusz pisze:

Podatki i składki też mamy zapłacić? :)

Wynagrodzenie za seks oralny?

Czyli 69, skoro płacą nawzajem. Ale wówczas, to zasadna byłaby
kompensata, nieprawdaż?

Może niekoniecznie tego samego dnia, a nikt nie chce mieć długów?
:)

.... choć mam dziwne wrażenie, że składkę zdrowotną trzeba będzie zapłacić...

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-02 10:07:30
Autor: Wemif
wynagrodzenie
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2013-01-02 01:00, MarekZ pisze:
Nie chcia³by mo¿e kto¶ ze sta³ych grupowiczów "wymieniæ siê" przelewami
"wynagrodzenia" z piêknym tytu³em typu: "wynagrodzenie, lista grudzieñ"?
Tak w ramach walki z przymusem utrzymywania niezerowego ¶redniego salda
na nieoprocentowanym rachunku. Jak w ogóle my¶licie to robiæ, mniej
elegancko czyli ka¿dy we w³asnym zakresie, czy te¿ bardziej elegancko?

Podatki i sk³adki te¿ mamy zap³aciæ? :)

Przelew zwrotny jako 'zwrot nienale¿nego przelewu', i tak co miesi±c ;-)
Ale to szukanie problemów, te 1500 bez oprocentowania trzeba bêdzie
przeboleæ, przynajmniej je¶li kto¶ sporo kupuje przez internet.

a.

wynagrodzenie