wynagrodzenie w sektorze paliwowo energetycznym

Data: 2010-11-02 09:42:13
Autor: TomZlom
wynagrodzenie w sektorze paliwowo energetycznym
Jest taki problem:

W rozporządzeniu w sprawie zasad wynagradzania pracowników Urzędu Regulacji Energetyki http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19971300860 wynagrodzenie pracownika URE ustalone jest w sposób następujący:

§ 3. 1. Wynagrodzenie zasadnicze pracownika oraz dodatek funkcyjny ustala się na podstawie przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze paliwowo-energetycznym w czwartym kwartale poprzedniego roku, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski" w terminie do dnia 20 stycznia każdego roku, i mnożników określonych w rozporządzeniu.

I w związku z powyższym zasadnicze pytanie: czy ktokolwiek widział, lub ktokolwiek wie o takim ogłoszeniu Prezesa GUS z roku 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004 itd, w każdym razie starszym niż rok 2000 ? Bo ja nie mogę znaleźć, może się coś zmieniło w tej kwestii i o tym nie wiem ? Szukałem w MP i za nic nie mogłem tego znaleźć, a zależy mi na takiej informacji.

Pozdrawiam,
TK.

wynagrodzenie w sektorze paliwowo energetycznym