wynagrodzenie za przesył i redeem

Data: 2010-08-04 08:17:44
Autor: Rafał
wynagrodzenie za przesył i redeem
Dostałem ofertę od firmy Redeem na odszkodowanie/wynagrodzenie za przesył energii nad moja działką.
Czy ktos zna te firmę? Biora 30% od zysku i zastanawiam sie czy sam bym nie wywalczył z mniejszymi kosztami

Data: 2010-08-04 00:31:19
Autor: Grzegorz
wynagrodzenie za przesył i redeem
Pokój Tobie!

Dziękując pozdrawia Ciebie Grzegorz
i przesyła pilną prośbę o pomoc w znalezieniu pracy
ponieważ od 2006 roku znajduje się bez środków
do życia (dochód miesięczny poniżej 100 złotych) i mieszkania.

Radości z życia w każdym miejscu i czasie!

http://syneloi.wordpressy.pl

Data: 2010-08-04 14:30:34
Autor: Rafał
wynagrodzenie za przesył i redeem