wynajem mieszkania a rozliczenie kosztów

Data: 2009-09-29 16:31:08
Autor: Zdenio
wynajem mieszkania a rozliczenie kosztów
Witam

Ot pytanie, które mogło kiedyś być, ale może przyda się odpowiedź innym osobom.

Jeżeli wynajmuje od kogoś mieszkanie (w sposób legalny), jako osoba prywatna. To czy jeżeli zarejestruje na ten adres działalność to mogę część kosztów wliczyć sobie w koszty?.

Co taka umowa wynajmu musi zawierać? I co w przypadku kiedy mieszkanie w umowie wynajmu jest przeznaczone na cele mieszkalne a nie użytkowe?

Data: 2009-09-29 17:21:37
Autor: Zdenio

Użytkownik "Zdenio" <zdenioszef@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9t5nb$vo3$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Dodam ze w tym lokalu nie bedzie prowadzona działalnośc a jedynie bedzie zarejestrowana.
Czy w takim przypadku we wniosku o załozenie działnosci powinno byc okresle ze miejsce wykonywania działanosci - cały kraj?

wynajem mieszkania a rozliczenie kosztów