wynajem mieszkania, ogrzewanie

Data: 2010-10-08 16:32:47
Autor: SQLwiel
wynajem mieszkania, ogrzewanie
W dniu 2010-10-08 14:38, Kerry pisze:

Pytanie jest - gdzie mogę się poskarżyć, by wymóc normalne grzanie, do
jakiej instytucji?
Poza tym, nie wezmę kaloryfera i nie zaniosę ze skargą. Poradźcie, gdzie
mogę udać się po poradę, jakie argumenty mieć, jak mogę udowadniać swoje
racje?

Możesz poczytać sobie normę PN-82-B-02402 (da się wyguglać). Tyle Twojego. Tam m.in. stoi, że pokojach ma być 20st, a w łazience chyba 24(albo 26).
O sposobie rozliczania ciepła decyduje właściciel. Budynek "na wynajem", to bardziej hotel, niż wspólnota mieszkaniowa. Niewiele masz do powiedzenia, dopóki umowa najmu i normy są przestrzegane.

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-10-08 20:22:40
Autor: Kerry
wynajem mieszkania, ogrzewanie
SQLwiel napisał(a):

[...]
[...]

Dzięki, trochę mi to rozjaśniło sytuację.

--
Pozdrawiam,
Kerry

wynajem mieszkania, ogrzewanie