wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?

Data: 2011-04-05 08:42:29
Autor: maryjan
wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
pzypadkowo zajrzalem do netu i takie wydumki /kto gazuje takiego malca???/
chodza po necie za 2 - 1 k pln....
przeciez to jest najtansze toczydlo do latania w kolo komina jakie sobie mozna
wyobrazic. przy nim nawet lupo 3l wysiada. a uwzgl. ceny czesci, koszty nabyca
to juz jest rekord taniosci przejechanego kilometra. toz to nawet rower potrafi
wyjsc drozej.
i nie myslicie jak ja ze cena powinna byc jednak wieksza? jesli oszczednosci na
paliwie wyniasa 200 PLN a zakup toczydla 2k /1500+koszta/ to daje to niebotyczna
stope zwrotu.
rynek jest w bledzie czy co? wiadomo ze to graty i male i niewygodne ale cos za
cos. nie psuje sie ponoc i czesci tanie...
czy badziewnosc samego auta usprawiedliwia taka cene w warunkach ropy po 120$?
czy tez moze jest drugie dno? i nie mowcie ze korozja. przyjmuje ze po 3 latach
auto trzeba zezlomowac. to i tak wydaje mi sie ze za tanio jest.
o co chodzi????

Data: 2011-04-05 08:59:15
Autor: to
wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
begin maryjan
to i tak wydaje mi sie ze za tanio jest. o co
chodzi????

Tico to auto tragiczne pod ka偶dym praktycznie wzgl臋dem i nie pali wcale tak ma艂o. W dodatku w jego kontek艣cie nie istnieje poj臋cie bezpiecze艅stwa biernego (w odr贸偶nieniu od np. Matiza), a ka偶dy nim jad膮cy wygl膮da jak idiota. Nie chodzi o to, 偶e jest idiot膮, ale czy ktokolwiek dobrze wygl膮da paraduj膮c po ulicy w stroju np. og贸rka? Z Tico na drodze jest podobnie. Ja bym tego nie chcia艂 nawet za darmo. 2 tys. to i tak bardzo wyg贸rowana cena. Po stokro膰 wola艂bym poldona, przynajmniej ma normalny rozmiar, jest w nim szansa prze偶ycia jakiegokolwiek wypadku ze wszystkimi ko艅czynami na miejscu, a po ma艂ej przer贸bce (np. na culta) m贸g艂by wygl膮da膰 ca艂kiem wyj艣ciowo. Teraz modne s膮 takie wydumki. Tico m贸wi臋 stanowcze NIE!

Data: 2011-04-05 12:24:47
Autor: LEPEK
W dniu 2011-04-05 10:59, to pisze:
[...]

Jest sporo ci臋偶szy, pali z dwa razy wi臋cej, a obni偶anie na 'cult' zawieszenia na resorach pi贸rowych... to si臋 nie b臋dzie nawet nadawa膰 do je偶d偶enia w PL.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda艅ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-04-05 20:17:25
Autor: to
wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
begin LEPEK
[...]

Nie pali 2x tyle (1.4), troch臋 obni偶y膰 si臋 da, nie przesadzaj. Cokolwiek si臋 z nim zrobi b臋dzie to lepsze ni偶 Tico. A jak kto艣 nie chce Poldona to jest sporo innych aut w granicach 3 tys.

Data: 2011-04-06 08:21:23
Autor: Artur Frydel
wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
Day 05 Apr 2011 20:17:25 GMT, to wrote:

si z nim zrobi b阣zie to lepsze ni Tico. A jak kto nie chce Poldona to jest sporo innych aut w granicach 3 tys.

Na przyk砤d?
Tylko podawaj takie sensowne przyk砤dy (czyli cena eksploatacji auta
por體nywalna do tico).

--
Artur 'bzyk' Frydel Kto pod kim do砶i kopie, ten b阣zie na topie.

Data: 2011-04-05 10:42:55
Autor: krzyss
W dniu 2011-04-05 08:42, maryjan pisze:
pzypadkowo zajrzalem do netu i takie wydumki /kto gazuje takiego malca???/
chodza po necie za 2 - 1 k pln....

Tico po wawie palilo 7-8L benzyny... czyli gazu ok 10L
7,5 x 5 = 37,50
10 x 2,60 = 26

Minus koszty obslugi gazu to daje oszczednosc ok 100zl na 1000km

Jakies pytania ? :)

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2011-04-05 15:37:33
Autor: radekp@konto.pl
wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
Tue, 05 Apr 2011 10:42:55 +0200, w <4d9ad610$1@news.home.net.pl>, krzyss
<krzyss@SPAM-trapkrzyss.com> napisa(-a):

> [...]
> chodza po necie za 2 - 1 k pln....

Tico po wawie palilo 7-8L benzyny... czyli gazu ok 10L

Nie wiem jak 糽e musia砤by by zamontowana instalacja aby pali砤 33% wi阠ej.

Data: 2011-04-07 20:32:52
Autor: A.K.
wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
Dnia Tue, 05 Apr 2011 15:37:33 +0200, radekp@konto.pl napisa(a):

Nie wiem jak 糽e musia砤by by zamontowana instalacja aby pali砤 33% wi阠ej.

My秎isz 縠 do Tico wk砤daj sekwencj by r罂nicy prawie nie by硂?

A.K. - Ruda 眘ka
Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

Data: 2011-04-05 15:45:44
Autor: Tomasz Gorbaczuk
wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
Dnia 05-04-2011 o 10:42:55 krzyss <krzyss@spam-trapkrzyss.com> napisa(a):

[...]

Mia砮m przez 2 lata Tico z gazem.
Doje縟縜砮m nim do pracy do W-wy (20 km do Warszawy i 18 km w Warszawie w  korkach).
Na takiej "trasie" pali 6-7 litr體 gazu.
1.9 dCi obudowany Grand Scenicem pali max 7.5 ON
2.0 hdi obudowany C4 Grand Picasso (automat) pali 8 - 8.5 ON

Pzdr
TG

Data: 2011-04-05 12:00:55
Autor: =Marcos=
wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
pzypadkowo zajrzalem do netu i takie wydumki /kto gazuje takiego malca???/
chodza po necie za 2 - 1 k pln....

Cinquecento z gazem podobnie.
Prawo rynku. Jak za 2k mo縩a kupi Opla Cors tudzie Peugeota 106 z gazem, to wiadomo, 縠 Tico, kt髍e jest jeszcze mniejsze i brzydsze musi by ta駍ze! A w秗骴 studenciak體 doje縟縜j眂ych na uczelni Tikaczami i Czink砮czentami z gazem, ten w Corsie jest kr髄em ;)

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2011-04-05 12:45:17
Autor: neoniusz
W dniu 11-04-05 12:00, =Marcos= pisze:
by ta駍ze! A w秗骴 studenciak體 doje縟縜j眂ych na uczelni Tikaczami i
Czink砮czentami z gazem, ten w Corsie jest kr髄em ;)

U mnie na uczelnie, to wykladowcy przyjezdaja czinklaczentami i seiczentami a studenci audicami, lexusami i merolami ;) znak czasu ;)

Data: 2011-04-05 13:19:50
Autor: Mega
wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
Dnia Tue, 05 Apr 2011 12:45:17 +0200, neoniusz napisa艂(a):

W dniu 11-04-05 12:00, =Marcos= pisze:
by膰 ta艅sze! A w艣r贸d studenciak贸w doje偶d偶aj膮cych na uczelni臋 Tikaczami i
Czink艂eczentami z gazem, ten w Corsie jest kr贸lem ;)

U mnie na uczelnie, to wykladowcy przyjezdaja czinklaczentami i seiczentami a studenci audicami, lexusami i merolami ;) znak czasu ;)

No prosz臋 jak 艣wiat si臋 zmienia.
Jak ja studiowa艂em to wyk艂adowcy przyje偶d偶ali tramwajami.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2011-04-05 13:21:18
Autor: neoniusz
W dniu 11-04-05 13:19, Mega pisze:
[...]

Gorzej jak "kampus" jest na obrzezach miasta i nawet wrony tam zawracaja.

Data: 2011-04-05 13:31:38
Autor: Artur Ma秎眊
W dniu 2011-04-05 12:45, neoniusz pisze:
[...]

No, no, znak czasu - czy si stoi czy si le縴, dyplom uczelni
si nale縴 (bo zap砤ci砮m). Zdrad, kt髍a to taka 'dobra' uczelnia...

Data: 2011-04-05 14:51:48
Autor: Kamil
On 05/04/2011 12:31, Artur Ma秎眊 wrote:
[...]

Bo oczywi禼ie wszyscy, kt髍ych sta na samoch骴 to idioci, a wszyscy na rowerze to geniusze.

Kompleks jaki masz?

Kamil

Data: 2011-04-05 21:39:58
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2011-04-05 15:51, Kamil pisze:
On 05/04/2011 12:31, Artur Ma艣l膮g wrote:
[...]

No, no, znak czasu - czy si臋 stoi czy si臋 le偶y, dyplom uczelni
si臋 nale偶y (bo zap艂aci艂em). Zdrad藕, kt贸ra to taka 'dobra' uczelnia...

Bo oczywi艣cie wszyscy, kt贸rych sta膰 na samoch贸d to idioci, a wszyscy na
rowerze to geniusze.

To Ty napisa艂e艣. W sumie mnie to nie dziwi.

Kompleks jaki艣 masz?
<cite>
Zazwyczaj bywa te偶 tak, 偶e  zdegenerowany i u艂omny intelektualnie
osobnik wyszukuje u innych domniemanych wad i u艂omno艣ci, tylko po to,
aby zag艂uszy膰 odzywaj膮cego si臋 w nim chama. Maj膮c kompleksy, t艂umi je
poprzez wymy艣lanie podobnych kompleks贸w u innych. Na szcz臋艣cie t艂umiony
kompleks prostaka i tak wyjdzie, dzi臋ki czemu pozna膰 kto cham a kto
cz艂owiek godny. Powy偶sze siedem przyk艂ad贸w jest odpowiedzi膮 pewnemu
politykowi na jego g艂upkowate insynuacje zawarte na jego blogu,
ozdobione okre艣leniem 鈥瀔urdupel鈥.
</cite>

Data: 2011-04-06 07:04:55
Autor: Filip KK
W dniu 2011-04-05 12:00, =Marcos= pisze:
pzypadkowo zajrzalem do netu i takie wydumki /kto gazuje takiego
malca???/
chodza po necie za 2 - 1 k pln....

Cinquecento z gazem podobnie.

Cinguecento pali 10 litr體 benzyny i litr oleju na 100km. A jak masz ci昕k nog to i 11-12 litr體 spali. No i wci眊nie z 1,5 litra oleju.
M體i o takim cienkim za 1-2k pln.

Data: 2011-04-06 15:05:40
Autor: Alexy
wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
U縴tkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisa w wiadomo禼i news:ings8h$7io$2news.net.icm.edu.pl...

[...]

Ale tylko u w砤禼icieli-zwolennik體 VW, kt髍zy uwa縜j, 縠 auto dobre to takie, przy kt髍ym nic sie nie robi, a tylko leje paliwo :)
Wiesz, kolego nie gniewaj si, ale powiem kr髏ko "pierdzielisz g硊poty".
CC, kt髍e pali 10 litr體 benzyny i litr oleju na 100km wymaga naprawy, a jego w砤禼iciel to najwi阫sza dupa i ignorant motoryzacyjny.
Konkretniej m體i眂 takie autko wymaga naprawienia ciekn眂ej pompki paliwa, a dok潮dniej wymiany membrany i zestawu uszczelek za ca砮 10z, kt髍 mo縩a wykona w 15 minut. To w砤秐ie z pompki w 99% wycieka olej zasyfiaj眂y ca硑 silnik oraz benzyna, kt髍ej nie mo縩a sie doliczy w spalaniu.
Je縠li chodzi o CC czy SC s to do舵 ekonomiczne i bardzo tanie w utrzymaniu toczyd砤.
Oczywi禼ie nie rozpatruj tutaj ich walor體 jezdnych w trasie, bo ich nie maj, ale do "秏igania" po mie禼ie, do pracy czy na uczelni bardzo fajne autka. Niewiem jak ci昕k trzeba by by硂 mie nog, 縠by spali powy縠j 7 litr體 benzyny na 100km.

Data: 2011-04-06 16:35:34
Autor: Rafa Grzelak
Filip KK wrote:

Cinguecento pali 10 litr體 benzyny i litr oleju na 100km. A jak masz
ci昕k nog to i 11-12 litr體 spali. No i wci眊nie z 1,5 litra oleju.
M體i o takim cienkim za 1-2k pln.

Ale jak na sniegu hamuje...!

1l oleju / 100km to jak jest popsuty. 10l paliwa/100km to sie niezle
trzeba napracowac, zeby tyle wzial (przynajmniej ten 900ccm).

--
Pozdrawiam, Rafa.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-04-06 21:22:14
Autor: jack
Filip KK wrote:

> [...]

1l oleju / 100km to jak jest popsuty. 10l paliwa/100km to sie niezle

trzeba napracowac, zeby tyle wzial (przynajmniej ten 900ccm).

To dziwne bo te zog硂szenia[wg.zapewnie w砤scicieli]to pal 4-5/100km,olej od
wymiany do wymiany!!
Ja chceta oszczednego to prosze:
http://krakow.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-samochody-osobowe-Dodge-Grand-Caravan-100-SPRAWNY-Z-GAZEM-W0QQAdIdZ272907466
pozdro.jack
PS.na pytanie ile to jest ma硂,pad砤 odpowiedz-wygooglaj sobie.
Kto wie o co chodzi?

Data: 2011-04-06 09:13:18
Autor: Adampio
wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?
2000 z za auto to wcale nie jest jakas dolna granica. Maluchy chodz i po 200 zlotych. Kolega wlasnie sprzedal za 500 bo za 800 nikt nie chcial kupi.
I smiem twierdzic, 縠 gdyby nie problemy "logistyczne" to i Maluchy by ludzie gazowali.

wynalazek 'tico z gazem' o ssoo chozzzzi?